Middel mod "eksamensangst"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.816 visninger
47 svar
39 synes godt om
30. juni 2016

dorthemus

Profilbillede for dorthemus
Kan man ønske sig mere når man har alt? ;-)

Godaften

Jeg har idag været til min anden køreprøve og dumpede igen. Jeg kan sagtens køre en bil, men jeg går komplet i baglås og blir handlingslammet af skræk så snart jeg siger goddag til den motorsagkyndige. I dag var værre end første gang 

HVAD SKAL JEG GØRE??

Findes et middel? Betablokkere, hypnose, akupunktur, alkohol ()??

Hvad har I gjort?

Jeg er SÅ skuffet over mig selv og bange for at jeg aldrig får det s**** kørekort 

Velkommen til livet, min elskede Runa 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. juni 2016

Julletullemor

Profilbillede for Julletullemor
dorthemus skriver:

Godaften

Jeg har idag været til min anden køreprøve og dumpede igen. Jeg kan sagtens køre en bil, men jeg går komplet i baglås og blir handlingslammet af skræk så snart jeg siger goddag til den motorsagkyndige. I dag var værre end første gang 

HVAD SKAL JEG GØRE??

Hvad har I gjort?

Jeg er SÅ skuffet over mig selv og bange for at jeg aldrig får det s**** kørekort 

Jeg lider af voldsom eksamensangst, og betablokkere reddede virkelig min røv i år! 

Anmeld Citér

30. juni 2016

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17
Julletullemor skriver:

Jeg lider af voldsom eksamensangst, og betablokkere reddede virkelig min røv i år! 

Den er jeg med på. Jeg er voldsomt eksamensangst men gik i december op og scorede et 12 tal til min eksamen! Jeg havde aldrig præsteret så godt uden, da min angst løber af med mig. De hjælper på at holde kroppen lidt i ro. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Hike

Profilbillede for Hike

Jeg dumpede min første køreprøve pga nervøsitet. Der gik 10 min. så bad dem motersagkyndige mig om at stoppe bilen, og sagde at jeg var til fare for alle i min tilstand. Jeg havde mest af alt lyst til at sige "fuck det kørekort" det var så ydmygende at han kørte bilen tilbage igen.. 

Jeg gik til lægen og fik betablokkere, de reddede min røv, og ugen efter gik jeg op og kørte det bedste bil nogensinde, og mærkede stort set ikke nerverne! Jeg bestod selvfølgelig

Anmeld Citér

30. juni 2016

dorthemus

Hike skriver:

Jeg dumpede min første køreprøve pga nervøsitet. Der gik 10 min. så bad dem motersagkyndige mig om at stoppe bilen, og sagde at jeg var til fare for alle i min tilstand. Jeg havde mest af alt lyst til at sige "fuck det kørekort" det var så ydmygende at han kørte bilen tilbage igen.. 

Jeg gik til lægen og fik betablokkere, de reddede min røv, og ugen efter gik jeg op og kørte det bedste bil nogensinde, og mærkede stort set ikke nerverne! Jeg bestod selvfølgelig

Okay jeg må prøve at få fat i dem for jeg kører godt men der sker bare en kortslutning i mig så snart vi går igang. 

Anmeld Citér

1. juli 2016

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
dorthemus skriver:

Godaften

HVAD SKAL JEG GØRE??

Hvad har I gjort?

En samtale med en coach har gjort en fantastisk forskel for mig. Har i år haft 4 mundtlige eksamener og til 3 af dem har jeg klaret det så dårligt pga angst. Efter den tredje gik jeg til en coach og det hjalp så meget at jeg scorede et 12-tal i den sidste!

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

1. juli 2016

Skouboe

Profilbillede for Skouboe

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld Citér

1. juli 2016

karivinc

Pas på med at tag betablokkere, hvis du har tendens til lavt blodtryk - jeg er besvimet af dem to gange.

Jeg bestod først min køreprøve fjerde gang. Min kørelærer havde pisset mig af inden prøven, så jeg var for vred til at være nervøs og så bestod jeg sgu 

Anmeld Citér

1. juli 2016

dorthemus

MummiT skriver:

En samtale med en coach har gjort en fantastisk forskel for mig. Har i år haft 4 mundtlige eksamener og til 3 af dem har jeg klaret det så dårligt pga angst. Efter den tredje gik jeg til en coach og det hjalp så meget at jeg scorede et 12-tal i den sidste!

Jeg kan simpelthen ikke overskue coach og lign.  Der er bestilt ny køreprøve efter min ferie. Men tak for svar 

Anmeld Citér

1. juli 2016

dorthemus

karivinc skriver:

Pas på med at tag betablokkere, hvis du har tendens til lavt blodtryk - jeg er besvimet af dem to gange.

Jeg bestod først min køreprøve fjerde gang. Min kørelærer havde pisset mig af inden prøven, så jeg var for vred til at være nervøs og så bestod jeg sgu 

Hahaha ja det er måske en ide  

jeg har ikke lavt blodtryk og vil prøve dem inden køreprøve for at se om jeg tåler dem og hvordan de virker på mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+