Middel mod "eksamensangst"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2016

dorthemus

Profilbillede for dorthemus
Kan man ønske sig mere når man har alt? ;-)
Skouboe skriver:

http://www.klarparatbestaa.dk/ 

?

Linket er halvanden år gammelt  der er allerede bestilt ny køreprøve så må have noget der angriber kroppen fysiologisk fordi mit hjerte føles som om det springer ud af min krop. Det er så ubehageligt. Jeg har altid haft det sådan i en eksamenssituation. 

Men tak for svar. 

Velkommen til livet, min elskede Runa 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

1. juli 2016

Skouboe

Profilbillede for Skouboe
dorthemus skriver:

Linket er halvanden år gammelt  der er allerede bestilt ny køreprøve så må have noget der angriber kroppen fysiologisk fordi mit hjerte føles som om det springer ud af min krop. Det er så ubehageligt. Jeg har altid haft det sådan i en eksamenssituation. 

Men tak for svar. 

Det så jeg godt, men jeg tænkte at han bare var dårlig til at opdatere hjemmesiden, og at det måske var værd at kontakte ham vedr. en privat konsultation �� Men held og lykke..

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld Citér

1. juli 2016

CDLN

Profilbillede for CDLN

Åhh søde Dorthe. 

Jeg har tænkt flere gang på dig at jeg skulle spørge dig hvordan det er gået men er simpelthen kommet fra det. 

Jeg rigtig ked af du har det sådan, jeg lider selv ekstremt meget af eksamenangst. 

Jeg fik nogen piller hos lægen og det hjalp ekstremt meget. 

Min søster dumpet 4 gange og så fik hun sådan en pille og bestod 5. gang. 

Min lillebror tager en inden han skal op til ALLE sine eksamener (han er ved at uddanne sig læge så der er en del ) Han klare dem bare bedre end godt! 

De tager ikke som sådan nervøsiteten men de rystelser man får når man bliver nervøs og det gør at man ikke lægger mærke til man er så nervøs som man tror. 

Ja jeg ved godt det piller og aller er i så år med de piller men for pokker hvis det kan hjælpe en. det en gang man skal tage dem også det lige som det. 

Giv ikke op du skal nok bestå. 

Kram fra mig 

Kram CDLN 

Anmeld Citér

1. juli 2016

dorthemus

CDLN skriver:

Åhh søde Dorthe. 

Jeg har tænkt flere gang på dig at jeg skulle spørge dig hvordan det er gået men er simpelthen kommet fra det. 

Jeg rigtig ked af du har det sådan, jeg lider selv ekstremt meget af eksamenangst. 

Jeg fik nogen piller hos lægen og det hjalp ekstremt meget. 

Min søster dumpet 4 gange og så fik hun sådan en pille og bestod 5. gang. 

Min lillebror tager en inden han skal op til ALLE sine eksamener (han er ved at uddanne sig læge så der er en del ) Han klare dem bare bedre end godt! 

De tager ikke som sådan nervøsiteten men de rystelser man får når man bliver nervøs og det gør at man ikke lægger mærke til man er så nervøs som man tror. 

Ja jeg ved godt det piller og aller er i så år med de piller men for pokker hvis det kan hjælpe en. det en gang man skal tage dem også det lige som det. 

Giv ikke op du skal nok bestå. 

Kram fra mig 

Hej Diana og velkommen tilbage 

ja det er noget møg med eksamensangst. Jeg er så tæt på nu at det er træls det her  

jeg tænker at det er betablokkere?

må ringe til lægen når vi kommer hjem fra ferie. Håber jeg kan komme op igen i uge 29 eller 30.

Anmeld Citér

1. juli 2016

CDLN

Profilbillede for CDLN

Jeg aner ikke hvad det hedder, men det hjælper! Ja synes du skal ringe til lægen. 

Bare husk og prøv at tage en pille nogen dage før for nogen (meget få) får bivirkninger af det, og det går jo ikke til køreprøven 

Kram CDLN 

Anmeld Citér

1. juli 2016

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
dorthemus skriver:

Men tak for svar. 

Det kunne ligeså godt være mig der havde skrevet dette. 

Da jeg tog kørekort, var jeg så nervøs at jeg ikke kunne finde rundt i højre og venstre og jeg kunne ikke slappe af. 

Jeg dumpede 3 gange og alle dem jeg var oppe ved sagde min kørsel var fin. Mine dumme fejl skyldtes min nervøsitet. Jeg var tæt på at sige F*** D**  og opgive. Men gav det en chance mere. 

Jeg har det ligeså dan til eksamen. Jeg er fysisk dårlig længe op til og kan ikke få ro i hovedet. 

Jeg har givet det en chance med hjælp fra en psykolog. Så er spændt på min næste eksamen. 

Jeg ville i din situation dog høre lægen om beta blokkere. Jeg synes der gik noget tid før terapien hjalp mig. 

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

1. juli 2016

Becks

Profilbillede for Becks
Foto
Magiske Ella, mit mirakel, mit brombær

Jeg har ingen råd, men håber det hjælper med betablokkere, søde D ❤️

Jeg er selv et stort nervevrag, ved fremlæggelser/eksamener osv. Pøj pøj og rigtig god ferie ☺️

M i t k æ r l i gh e ds p r o j e k t

http://lmtf.lilypie.com/qDNlp2.png

Anmeld Citér

1. juli 2016

dorthemus

esioul skriver:

Det kunne ligeså godt være mig der havde skrevet dette. 

Da jeg tog kørekort, var jeg så nervøs at jeg ikke kunne finde rundt i højre og venstre og jeg kunne ikke slappe af. 

Jeg dumpede 3 gange og alle dem jeg var oppe ved sagde min kørsel var fin. Mine dumme fejl skyldtes min nervøsitet. Jeg var tæt på at sige F*** D**  og opgive. Men gav det en chance mere. 

Jeg har det ligeså dan til eksamen. Jeg er fysisk dårlig længe op til og kan ikke få ro i hovedet. 

Jeg har givet det en chance med hjælp fra en psykolog. Så er spændt på min næste eksamen. 

Jeg ville i din situation dog høre lægen om beta blokkere. Jeg synes der gik noget tid før terapien hjalp mig. 

Det prøver jeg  Tak 

Anmeld Citér

1. juli 2016

dorthemus

Becks skriver:

Jeg har ingen råd, men håber det hjælper med betablokkere, søde D ❤️

Jeg er selv et stort nervevrag, ved fremlæggelser/eksamener osv. Pøj pøj og rigtig god ferie ☺️

Tak  husk ikke noget på Facebook 

Anmeld Citér

1. juli 2016

Becks

Profilbillede for Becks
Foto
Magiske Ella, mit mirakel, mit brombær
dorthemus skriver:

Tak  husk ikke noget på Facebook 

Min mund er lukket med 7 sejl ☺️☺️☺️

M i t k æ r l i gh e ds p r o j e k t

http://lmtf.lilypie.com/qDNlp2.png

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.