Jeg er i 7 sind og jeg aner ikke hvordan jeg taget den rette beslutning.
mine 2 drenge, som er startet i SFO og skal starte i 0. Efter sommerferien, skal måske skilles ad! Da de mener og jeg til dels også mener at S ikke er klar til skole men at E er mere moden og klar. Så Planen var at S skulle tilbage i børnehaven og så først starte næste år.
men idag ringer lederen så fra børnehaven og vi snakker frem og tilbage og han synes vi skal tænke over det en ekstra gang pga. Deres helt specielle bånd som tvillinger, om det så er det rette at "sætte den ene tilbage" ved at komme i børnehave igen, om det vil få nogen trælse konsekvenser for dem fremover! Han forklare at der er forskellige muligheder, de kan begge komme i børnehave igen (de er kun 5år, bliver 6 d.18 nov), den ene kan komme tilbage, eller også kan den ene komme til En anden skole i en mindre by 5km væk.
jeg har altid troet at det var bedst at de gik i hver deres klasse og gruppe i børnehave, men jeg kan godt mærke at det også føles forkert at sætte den ene i børnehave igen og på den måde gøre et års forskel på dem!
jeg vil bare det bedste for mine børn men jeg er også nødt til at tænke på hvordan beslutningen vil påvirke deres fremtid. Håber der er nogen tvillingeforældre der har nogen råd 
Anmeld
Citér