Dårlig oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2016

Rauw

Her var vores dp altid røvstresset hvis man afleverede efter 0830, for så sad hun nemlig midt i at give de tidlige børn mos og kunne ik ta imod på en ordentlig måde og de små blev forstyrrede midt i deres mad og skulle ud og se hvem der kom og alt blev kaos. Hvorimod afleverede vi inden kl 0830 var der ro og glade dage. Og alle kunne nå at kramme Hej og farvel og få lidt mad og sidde ved bordet og hygge indtil de havde spist og skulle ud og opleve/have gæster kl 09. Jeg synes ikke man kan tillade sig at tiltvinge en ændring i en dps rutiner. Det kan hyle børnene ud af den og alle får en øv dag. Og for hvad? Fordi dit barn skulle ha lov at møde ind sent? Så må du altså holde dit barn hjemme når i holder hyggedag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

Bebsernesmor

Monski skriver:

Jeg er faktisk uenige med alle de andre. Jeg synes hendes opførsel er fuldstændig uacceptabel! Jeg synes hun handler enormt uprofessionelt. 

Tak for svar, jeg er jo enig med dig 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

da du sagde du ville komme senere den følgende dag  burde hun have sagt at hun gerne ville på tur kl ?..... færdig bum.....

sådan er det i min dagpleje og ellers får jeg en sms om hvornår de ca går hvis hun først bestemmer sig for det om morgnen inden vi kommer og så kører jeg hende i møde og aflevere ham i barnevognen så de kan gå videre... det er der sku ikke det store i....

jeg synes din dp er helt gal på den og det er da på ingen måde din skyld at hun tydeligvis har fået det forkerte ben ud af sengen....

kram til dig

Anmeld Citér

15. juni 2016

Bebsernesmor

Rauw skriver:

Her var vores dp altid røvstresset hvis man afleverede efter 0830, for så sad hun nemlig midt i at give de tidlige børn mos og kunne ik ta imod på en ordentlig måde og de små blev forstyrrede midt i deres mad og skulle ud og se hvem der kom og alt blev kaos. Hvorimod afleverede vi inden kl 0830 var der ro og glade dage. Og alle kunne nå at kramme Hej og farvel og få lidt mad og sidde ved bordet og hygge indtil de havde spist og skulle ud og opleve/have gæster kl 09. Jeg synes ikke man kan tillade sig at tiltvinge en ændring i en dps rutiner. Det kan hyle børnene ud af den og alle får en øv dag. Og for hvad? Fordi dit barn skulle ha lov at møde ind sent? Så må du altså holde dit barn hjemme når i holder hyggedag. 

Det andet barn der var der sov 

Kan sagtens se det fra den side. Jeg kan godt forstå det er irriterende. Min mening var ikke at vi "bare" skulle hygge, men havde håbet hun som professionel forstod man kunne blive ked af det og forskrækket over den udmelding vi fik dagen før. Jeg har haft for mange følelser i det kan jeg forstå. Jeg tænkte bare han havde brug for at få hvilet ud og få lidt ro på. Men ja du har ret, så kunne jeg have holdt ham hjemme.

Anmeld Citér

15. juni 2016

Bebsernesmor

Mulllesmor skriver:

da du sagde du ville komme senere den følgende dag  burde hun have sagt at hun gerne ville på tur kl ?..... færdig bum.....

sådan er det i min dagpleje og ellers får jeg en sms om hvornår de ca går hvis hun først bestemmer sig for det om morgnen inden vi kommer og så kører jeg hende i møde og aflevere ham i barnevognen så de kan gå videre... det er der sku ikke det store i....

jeg synes din dp er helt gal på den og det er da på ingen måde din skyld at hun tydeligvis har fået det forkerte ben ud af sengen....

kram til dig

Tak for sit svar 

Anmeld Citér

15. juni 2016

*Toffee*

Jeg synes faktisk at du har gjort det rigtig godt og mener faktisk også du har gjort hvad du kunne i forhold til at melde ud til dagplejeren at du kom senere. Hvor er det dejligt at du har mulighed for at bruge mere tid om morgenen. Det burde virkelig ikke vælte noget læs om barnet kommer 8.30 eller kl. 9.

I min optik, har hun handlet ret uprofessionelt  og hun skylder mere dig en undskyldning end omvendt.

Hun lyder ufleksibel og det ville jeg have det svært ved. Faktisk lyder det som om at det er normalen indenfor dagpleje. 

Hvis jeg havde mulighed for først at aflevere kl. 10, så ville jeg da ikke aflevere kl 8, bare fordi. (Hypotetisk, for Jeg har ikke børn). 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Tiggi

Vores dagplejemor har afleveringssted mellem 7 og 9, og vores datter bliver afleveret alt mellem 7:10 og 9:00 og ingen ko på isen.

Får normalt bare at vide dagen før hvis de skal noget, hvor de gerne vil kunne gå før kl 9.

F.eks. gik de til noget rytmik som startede kl 9:30 og tog 20 minutter at gå derhen, så der gik de normalt 8:45, men fik vi jo bare at vide :-) 

Synes da også dagplejemoderen er urimelig når du har givet besked, men hun bare svare ok og ikke siger noget om sine planer, så kan du jo ikke vide bedre :-s 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Tiggi

*Toffee* skriver:

Jeg synes faktisk at du har gjort det rigtig godt og mener faktisk også du har gjort hvad du kunne i forhold til at melde ud til dagplejeren at du kom senere. Hvor er det dejligt at du har mulighed for at bruge mere tid om morgenen. Det burde virkelig ikke vælte noget læs om barnet kommer 8.30 eller kl. 9.

I min optik, har hun handlet ret uprofessionelt  og hun skylder mere dig en undskyldning end omvendt.

Hun lyder ufleksibel og det ville jeg have det svært ved. Faktisk lyder det som om at det er normalen indenfor dagpleje. 

Hvis jeg havde mulighed for først at aflevere kl. 10, så ville jeg da ikke aflevere kl 8, bare fordi. (Hypotetisk, for Jeg har ikke børn). 

Tror jeg også de fleste dagplejemødre vil sige god til, så kan det bare godt være at du skal afleverer barnet på en legeplads hvor de er eller hos en anden dagplejer hvor de er på besøg og lege :-) de fleste ting kan jo aftales, men kræver jo bare god kommunikation. 

Anmeld Citér

15. juni 2016

*Toffee*

Tiggi skriver:

Tror jeg også de fleste dagplejemødre vil sige god til, så kan det bare godt være at du skal afleverer barnet på en legeplads hvor de er eller hos en anden dagplejer hvor de er på besøg og lege :-) de fleste ting kan jo aftales, men kræver jo bare god kommunikation. 

Det håber jeg da at de vil. Det burde vel også kunne lade sig gøre tænker jeg. 

Jeg ville dog ikke være tilfreds med at skulle aflevere et andet sted. Men det lægger nok op til en helt anden debat med dagplejerens muligheder kontra vuggestue. 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Bebsernesmor

*Toffee* skriver:

Tusind tak 

Jeg føler mig også lidt trist. Synes det er hårdt at få skylden for alt der gik galt. Hun havde uden tvivl en dårlig dag, og der havde også været problemer med et andet barn og noget på hjemmefronten. Men det er da ikke sjovt at tænke på jeg har ødelagt dagen for 4 børn, når jeg bare ville hjælpe min søn lidt  det gør ondt... men så ved jeg at jeg fremover må holde ham hjemme. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.