Hej alle.
Har brug for lidt feedback efter en dårlig dag i dagplejen, som jeg ellers er ret tilfreds med. Mine børn har gået der i 2 måneder.
Min søn på 16 mdr. har den sidste tid vist lidt tegn på at være en smule sensitiv i følge dagplejemoderen. Hun mener han bliver pyldret og reagerer når der kommer nye børn/fremmede voksne. Han vil da helst hænge hos hende, hvilket hun giver ham lov til. Vi er lidt uenige om hvordan den sag skal tackles, men det skal jeg ikke gå ind i her.
Vi fik dette at vide i går, og jeg blev naturligvis ulykkelig. Jeg snakkede med min mand og vi overvejede om vores dreng måske kunne trænge til et lille pusterum. Jeg går pt. hjemme og tænkte at jeg ville bage boller til os, og så skulle vi rigtig hygge i morges og se tegnefilm og sove længe (30 minutter længere), så de ville blive afleveret det senere, hvilket jeg gav besked om. Hun svarede ok.
Hun var stik tosset da jeg kom. Sagde at nu kunne de ikke komme på tur (hun har aldrig nævnt et senest-tidspunkt), de ville blive forvirret og dagen var ødelagt for de andre børn også. Det var ikke bedre da jeg hentede igen! En af de andre børn var sur, og det var også vores skyld for hele dagen havde været kaos pga os, og ingen havde sovet og alt var galt. Mine unger sad lige så stille og spiste en banan og så veltilpasse ud, de har været glade og aktive som de plejer herhjemme og nu sover de sødt.
Jeg fornemmer hun forventer en undskyldning fra mig, hvilket jeg har det stramt med. Jeg sagde hvorfor jeg havde valgt at gøre som jeg gjorde og at jeg nok skulle holde dem hjemme næste gang det skete... ville I gøre mere? Jeg har ikke lyst til den store undskyldning for synes faktisk hun burde have meldt ud fra start hvornår hun forventer de kommer hvis hun skal skabe sig sådan 
Anmeld
Citér