Erfaring med Quicklån søged

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Din logik er altså komplet baglæns - og desværrer er det meget klassisk for folk, der er ved at rode sig ud i økonomiske problemer.

Du får netop  ikke plus på kontoen af et quicklån - du flytter bare dit minus et andet og meget dyrere sted hen. Det er og bliver ikke fornuftigt, uanset hvad du bilder dig selv ind...

Har aldrig sagt det er fornuftigt. Har sagt det er eneste mulighed! Banken kan ikke hjælpe, har ingen familie til at hjælpe mig og jo der er plus på kontoen men en ekstra udgift i tilbagebetaling om måneden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Nej for hvis jeg trækker over og bruger 4000 kr på kassekreditten i denne måned så er de trukket i næste måned og så har jeg problemet igen. 

Med lån kan jeg nøjes med at betale 200 kr i næste måned og måske 2000 måneden efter. Der kan jeg selv styrer tilbage betalingen 

Aldrig, aldrig aldrig tag et quicklån 

Der er sindsyge renter og du kommer til at betale af på det længe. Det vil koste dig mange penge og quicklån tjener jo netop på mennesker der tænker at det er let lige at få 5000 kr i hånden , men det er stadig 5000 der IKKE er dine penge.

Jeg ville meget hellere bruge kassekreditten. Selvom din konto kommer (synligt) i minus, for du kommer til at skylde penge lige meget hvad du vælger. 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det er også sødt af dig. Men det er råd og vejledning til Quick lån jeg søger ikke til min kassekredit. 

Det kunne måske lade sig gøre med kassekreditten i nogle måneder. Men for mig er det ikke en holdbar løsning. Havde banken villet hjælpe mig havde jeg fået hævet mit lån med 5000 kr. Men det er ikke en mulighed. Og jeg er bare typen der ikke kan sove med minus på kontoen og har ondt i maven over det hele tiden. 

Qlånet er dårligt ja og man betaler meget tilbage osv. Det jeg klar over. Men det giver mig i det mindste plus på kontoen og ro i sjælen. Det er en engangs ting. 

Kassekreditten bruger jeg KUN med et par 100 over i slutningen af en måned. Men ikke i flere måde der. Det kan jeg ikke

Du skriver at kviklån i det mindste giver dig plus på kontoen , men det gør det ikke. Det er penge du ikke ejer. Du bliver nødt til at se på kviklån som minus på kontoen ! Det er simpelthen så dumt at tage kviklån.

Se luksusfældet et par gange !! Det er en glidebane med kviklån og jeg vil stærkt fraråde det.

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Aldrig, aldrig aldrig tag et quicklån 

Der er sindsyge renter og du kommer til at betale af på det længe. Det vil koste dig mange penge og quicklån tjener jo netop på mennesker der tænker at det er let lige at få 5000 kr i hånden , men det er stadig 5000 der IKKE er dine penge.

Jeg ville meget hellere bruge kassekreditten. Selvom din konto kommer (synligt) i minus, for du kommer til at skylde penge lige meget hvad du vælger. 

Beder ikke om fordømmelse. Ved sq godt det er noget lort. Men forstå det nu. Jeg har ikk andre muligheder!! Har talt med banken for pokker!

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du skriver at kviklån i det mindste giver dig plus på kontoen , men det gør det ikke. Det er penge du ikke ejer. Du bliver nødt til at se på kviklån som minus på kontoen ! Det er simpelthen så dumt at tage kviklån.

Se luksusfældet et par gange !! Det er en glidebane med kviklån og jeg vil stærkt fraråde det.

Kassekredit er også penge jeg ikke ejer. Og forstå det nu det er ikke en mulighed! 

Beder om råd og vejledning fra folk der har benyttet sig af det. Beder ikke om at blive sparket til når jeg i forvejen ligger ned!

Anmeld Citér

7. juni 2016

SofiaMik

Anonym skriver:

Har aldrig sagt det er fornuftigt. Har sagt det er eneste mulighed! Banken kan ikke hjælpe, har ingen familie til at hjælpe mig og jo der er plus på kontoen men en ekstra udgift i tilbagebetaling om måneden. 

Hvis du kigger på din samlede økonomi, er det da kun dig selv, du narrer, hvis du ikke bruger din kassekredit til dit minus, fordi du ikke kan lide at se på det? Kassekreditten er jo netop skabt til det formål og renten er betydeligt lavere end hvad du kan låne andre steder.

Banken har vel ikke noget problem med, at du bruger din kassekredit på op til 5000 ellers havde de vel ikke givet dig en?

Banken tjener jo også penge på dig, når du bruger kassekreditten. Hvis alle kun havde pengene stående på kontoen, så var de faktisk dårlige kunder.F.eks skylder vi så mange penge i vores bank (hus osv), at vi er VIP kunder - de tjener nemlig mange penge på de renter, vi betaler.. Så længe man betaler tilbage, så er det jo bare forretning.

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Hvis du kigger på din samlede økonomi, er det da kun dig selv, du narrer, hvis du ikke bruger din kassekredit til dit minus, fordi du ikke kan lide at se på det? Kassekreditten er jo netop skabt til det formål og renten er betydeligt lavere end hvad du kan låne andre steder.

Banken har vel ikke noget problem med, at du bruger din kassekredit på op til 5000 ellers havde de vel ikke givet dig en?

Banken tjener jo også penge på dig, når du bruger kassekreditten. Hvis alle kun havde pengene stående på kontoen, så var de faktisk dårlige kunder.F.eks skylder vi så mange penge i vores bank (hus osv), at vi er VIP kunder - de tjener nemlig mange penge på de renter, vi betaler.. Så længe man betaler tilbage, så er det jo bare forretning.

Henviser til tidligere indlæg hvor jeg fortæller at jeg kun bruger kassekreditten hvis det er tale om et par 100 kr. 

Og igen. Så beder jeg ikke om at blive sparket til når jeg i forvejen ligger ned. 

Anmeld Citér

7. juni 2016

SofiaMik

Anonym skriver:

Henviser til tidligere indlæg hvor jeg fortæller at jeg kun bruger kassekreditten hvis det er tale om et par 100 kr. 

Og igen. Så beder jeg ikke om at blive sparket til når jeg i forvejen ligger ned. 

Hensigten var ikke at sparke til dig, men at prøve at overtale dig til at tage det bedste valg. Forstår det bare ikke, som de andre her i tråden.

God dag 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Hensigten var ikke at sparke til dig, men at prøve at overtale dig til at tage det bedste valg. Forstår det bare ikke, som de andre her i tråden.

God dag 

Beder heller ikke om forståelse. Derfor jeg henvender mig til folk der har prøvet det for de kender til det. 

God dag til dig også 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Kassekredit er også penge jeg ikke ejer. Og forstå det nu det er ikke en mulighed! 

Beder om råd og vejledning fra folk der har benyttet sig af det. Beder ikke om at blive sparket til når jeg i forvejen ligger ned!

Det er bestemt ikke for at sparke til dig. Det er netop fordi jeg prøver at hjælpe dig til IKKE at grave dit hul dybere. 

Det er måske hårdt at høre , men sandheden. Og måske nødvendigt nogen siger det.

Men det lyder til, at du har set dig blind på en bestemt løsning. Jeg håber ikke det bider dig i røven. 

Held og lykke med alt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.