Erfaring med Quicklån søged

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2016

Rauw

Jeg har altid fået god service ved ekspressbank og ferratum. Det er self røvdyrt men sådan er det jo med dyre lån  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2016

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Jamen jeg prøver netop også at give dig råd og vejledning: jeg ville til hver en tid vælge kassekreditten frem for Kviklån. Og hvis du akkurat ikke har nok i august, så tager du bare en måned mere med at betale af. Men vi er enige om, at det sagtens kan lade sig gøre at bruge kassekreditten i stedet for Kviklån?

Det er også sødt af dig. Men det er råd og vejledning til Quick lån jeg søger ikke til min kassekredit. 

Det kunne måske lade sig gøre med kassekreditten i nogle måneder. Men for mig er det ikke en holdbar løsning. Havde banken villet hjælpe mig havde jeg fået hævet mit lån med 5000 kr. Men det er ikke en mulighed. Og jeg er bare typen der ikke kan sove med minus på kontoen og har ondt i maven over det hele tiden. 

Qlånet er dårligt ja og man betaler meget tilbage osv. Det jeg klar over. Men det giver mig i det mindste plus på kontoen og ro i sjælen. Det er en engangs ting. 

Kassekreditten bruger jeg KUN med et par 100 over i slutningen af en måned. Men ikke i flere måde der. Det kan jeg ikke

Anmeld Citér

6. juni 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Jeg har altid fået god service ved ekspressbank og ferratum. Det er self røvdyrt men sådan er det jo med dyre lån  

Det er pisse dyrt ja. Men det er der ikke noget at gøre ved. Nogen gange er der bare ikke andre muligheder. 

Tak for svar. Expressbank har jeg hørt om før. De andre kender jeg ikke lige 

Anmeld Citér

6. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

jeg står i den uheldige situation at jeg har 200 kr til resten af måneden pga nogle uforudsete udgifter. 

Jeg har altid været modstander af Quicklån men ser ingen anden udvej. 

Søger derfor råd og vejledning. Evt anbefalinger. Har prøvet at Google men der er jo en milliard forskellige. 

Håber nogen kan hjælpe mig?

P.s. Det er sødt af jer, jer der tilbyder økonomisk støtte eller poser med mad. Men det takker jeg nej tak til. 

Vivus er klart at anbefale hvis du kan betale tilbage inden for en måned. Ellers er der mulighed for forlængelse mod betaling. 

Jeg har i denne måned også måtte gennemgå en stor tandoperation der nærmest har kostet mig hele mit rådighedsbeløb så jeg har også lige været igennem møllen. Jeg endte med at låne hos lånlet. - jeg har en veninde dee lånte gennem leasy. Hun lånte 5000 og hun ender med at betale 14.000 tilbage. Hun betaler så også af over 84 måneder men det er stadig fuldstændig vanvittigt! hun søgte over nettet, blev ringet op og fik efterfølgende besøg af en som skulle se pas og se hende underskrive papir. .. Hos lånlet søgte jeg bare og blev hurtigt godkendt. 

Anmeld Citér

6. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vivus er klart at anbefale hvis du kan betale tilbage inden for en måned. Ellers er der mulighed for forlængelse mod betaling. 

Jeg har i denne måned også måtte gennemgå en stor tandoperation der nærmest har kostet mig hele mit rådighedsbeløb så jeg har også lige været igennem møllen. Jeg endte med at låne hos lånlet. - jeg har en veninde dee lånte gennem leasy. Hun lånte 5000 og hun ender med at betale 14.000 tilbage. Hun betaler så også af over 84 måneder men det er stadig fuldstændig vanvittigt! hun søgte over nettet, blev ringet op og fik efterfølgende besøg af en som skulle se pas og se hende underskrive papir. .. Hos lånlet søgte jeg bare og blev hurtigt godkendt. 

Kan desværre ikke betale alt af over en måned. Så det er ikke lige vivus jeg skal til. 

Leasy ville jeg heller aldrig låne fra. Har godt hørt det er mere vanvittigt end mange andre. 

Må jeg spørger hvor meget ekstra du ender med at betale tilbage hos lånlet?

Anmeld Citér

6. juni 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

jeg står i den uheldige situation at jeg har 200 kr til resten af måneden pga nogle uforudsete udgifter. 

Jeg har altid været modstander af Quicklån men ser ingen anden udvej. 

Søger derfor råd og vejledning. Evt anbefalinger. Har prøvet at Google men der er jo en milliard forskellige. 

Håber nogen kan hjælpe mig?

P.s. Det er sødt af jer, jer der tilbyder økonomisk støtte eller poser med mad. Men det takker jeg nej tak til. 

Jeg ved at man kan låne kontant gennem leasy. 

Kender om så meget til renterne. Men den jeg keder som har brugt den har det ikke været vildt meget ekstra.

Anmeld Citér

6. juni 2016

Anonym

Vi har brugt Santander og ekspres lån 

Anmeld Citér

6. juni 2016

Anonym

Du kan kan omlægge din kassekredit til et lån for en periode. Eller bede dem om løbende at sætte den ned til 0. Eksempelvis med 300kr om måneden. På den måde bliver din kassekredit mindre. Og du kan beholde den og gøre den større igen, hvis du en dag får brug for det. 

Mit eget eksempel: manglede 30.000 til nye gulve.

Fik En kassekredit hvor de automatisk laver loftet på den 1400kr lavere hver måned.

Det er meget billigere end kviklån! Men fungerer på samme måde...

på den måde betaler du også mindre renter, fordi dit lån bliver lavere hver måned. Og Du har stadig ret til din kassekredit...

Anmeld Citér

6. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan kan omlægge din kassekredit til et lån for en periode. Eller bede dem om løbende at sætte den ned til 0. Eksempelvis med 300kr om måneden. På den måde bliver din kassekredit mindre. Og du kan beholde den og gøre den større igen, hvis du en dag får brug for det. 

Mit eget eksempel: manglede 30.000 til nye gulve.

Fik En kassekredit hvor de automatisk laver loftet på den 1400kr lavere hver måned.

Det er meget billigere end kviklån! Men fungerer på samme måde...

på den måde betaler du også mindre renter, fordi dit lån bliver lavere hver måned. Og Du har stadig ret til din kassekredit...

Det er ikke en mulighed. Jeg har talt med banken og de kan på ingen måde hjælpe mig. 

Anmeld Citér

6. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Det er også sødt af dig. Men det er råd og vejledning til Quick lån jeg søger ikke til min kassekredit. 

Det kunne måske lade sig gøre med kassekreditten i nogle måneder. Men for mig er det ikke en holdbar løsning. Havde banken villet hjælpe mig havde jeg fået hævet mit lån med 5000 kr. Men det er ikke en mulighed. Og jeg er bare typen der ikke kan sove med minus på kontoen og har ondt i maven over det hele tiden. 

Qlånet er dårligt ja og man betaler meget tilbage osv. Det jeg klar over. Men det giver mig i det mindste plus på kontoen og ro i sjælen. Det er en engangs ting. 

Kassekreditten bruger jeg KUN med et par 100 over i slutningen af en måned. Men ikke i flere måde der. Det kan jeg ikke

Din logik er altså komplet baglæns - og desværrer er det meget klassisk for folk, der er ved at rode sig ud i økonomiske problemer.

Du får netop  ikke plus på kontoen af et quicklån - du flytter bare dit minus et andet og meget dyrere sted hen. Det er og bliver ikke fornuftigt, uanset hvad du bilder dig selv ind...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.