Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

JemKem

Helenes fastelavnskostume 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Rebecca55

Er ret stolt af min voksipose, nu med matchende sutteholdere... 

Så mangler jeg bare at lave 2 mere... He he

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. april 2011

Vicki G

her er lidt fra min kreative side

Anmeld Citér

12. april 2011

JemKem

Rebecca55 skriver:

Er ret stolt af min voksipose, nu med matchende sutteholdere... 

Så mangler jeg bare at lave 2 mere... He he

Altså hvor er I dygtige 

Og iiihh hvor er den vokse FOR LÆKKER 

Anmeld Citér

12. april 2011

Magsen

qp skriver:

Jeg elsker, at sidde og lege med billeder... men har bare ikke så meget tid til det.

Og så malder jeg engang imellem - ik noget jeg bruger meget tid på men jeg har malet det maleri der hænger over kravlegården

den kravlegård !! Jeg VIDSTE jeg havde set den herinde et sted, den er sååå lækker ! hvor har du købt den henne? 

Anmeld Citér

12. april 2011

qp

Maggieh skriver:

den kravlegård !! Jeg VIDSTE jeg havde set den herinde et sted, den er sååå lækker ! hvor har du købt den henne? 

Den hedder "Park A Kid" og kan bruges som pejsgitter eller kravlegård - så sjovt som det end måtte lyde

Prøv og søg på navnet

Ja den var fed... men hvis jeg skal være ærlig så var det lidt spild af penge da det søreme er så kort en tid de bruger kravlegårde... Men jeg fik den da solgt dengang

Anmeld Citér

12. april 2011

Magsen

qp skriver:

Den hedder "Park A Kid" og kan bruges som pejsgitter eller kravlegård - så sjovt som det end måtte lyde

Prøv og søg på navnet

Ja den var fed... men hvis jeg skal være ærlig så var det lidt spild af penge da det søreme er så kort en tid de bruger kravlegårde... Men jeg fik den da solgt dengang

det kommer jo an på hvor intresant man gør det for børnene at sidde deri  :p jeg har set maaaange film af mig som lille hvor jeg er i kravlegården, havde en fin lille stol deri og en masse bøger og den stod i køkkenet hvor min familie også var hehe :b 

Anmeld Citér

12. april 2011

qp

Maggieh skriver:

det kommer jo an på hvor intresant man gør det for børnene at sidde deri  :p jeg har set maaaange film af mig som lille hvor jeg er i kravlegården, havde en fin lille stol deri og en masse bøger og den stod i køkkenet hvor min familie også var hehe :b 

Det var ikke noget HIT for min søn... Han gad søreme ikke være spærret inde når han kunne pille alle mulige andre steder i huset hehe.... Men det var da praktisk hvis jeg skulle i bad

Anmeld Citér

12. april 2011

Magsen

qp skriver:

Det var ikke noget HIT for min søn... Han gad søreme ikke være spærret inde når han kunne pille alle mulige andre steder i huset hehe.... Men det var da praktisk hvis jeg skulle i bad

hehe, nej det er nok forskelligt fra barn til barn :b 

håber da Naomi vil gide det, så er man også fri for at løbe rundt efter dem hele tiden, så kan de sidde der og lege og hygge  

Anmeld Citér

6. maj 2011

Sara_S

Her er lidt af det jeg har lavet i de sidste par uger... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.