Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

SD21

Blop'ens Mor skriver:

Mange tak.

Jeg laver dem af Cernit, som er en modellér agtig masse i forskellige farver. man kan købe det i almindelige hobby forretninger til 15-20 kr for en pakke. Det skal bages i ovnen og bliver så helt hårdt.

Kan anbefale det, for det er rigtig sjovt og man kan lave nogen rigtig fine ting af det.

Ej hvor fedt ! Det må helt sikkert prøves

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

TheLittleOne

Lolli skriver:

Har syet min egen "voksi-pose". Helt fra bunden af. Med madras, hanke og dyne i. Har bevidst valgt bærepladen fra, da jeg synes det er smart den kan foldes helt sammen. Og baby skal jo heller ikke slæbes rundt i denne her. Har kostet ca. 100 kr at lave.

Mangler lige nogle snore ved hovedet og på flapperne.

Wow hvor er den flot, blev helt mundlam

Vil du dele mønstret ?

Anmeld Citér

28. februar 2011

Louisesam

Dejligt med inspiration

Jeg er også en af de kreative sjæle - har jeg altid været - har dog ikke fået taget mig sammen til ret meget de seneste år, selvom jeg nyder at fordybe mig i kreative processer! Jeg har altid specielt elsket at skrive, tegne og male. Her er et maleri i akryl (mener det er 60 x 80 cm), som jeg malede i 2010, og som desuden er til salg! Kom evt. med et bud (privat besked)!

TIL SALG (2010):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. februar 2011

muzen

ej hvor fedt har lige fundet den er klub og jeg vil da også lige vise jer nogle af mine kreative ideer :-)

i sommers skulle vi til 2 bryllupper og der skulle selvfølelig laves kort der til det blev så til 3 kunne ikke stoppe igen :-D

Hjemmelavet stof vendespil

nu er det sådan at jeg blogger en del og det er et helt vildt univers af kreative personer der viser alle deres ting frem, og da en en dag så den her fantastiske lampe måtte jeg bare lave den.

dersværre dele min kæreste ikke altid idden om at denne lampe er total fed og den må bestemt ikke hænge i hans hjem :-(

Endnu en skøn ting fra bloglandet en helt ny måde og lege med perler på :-)

når der kommer småbørn til familien eller til vennerne så får de alle en umulius

En dag for meget længe siden efterhånen sad jeg og kedet mig og enen jeg havde fået set mig om var der kommet 4 punde mønstre ud på papiret , så nu er jeg endelig gået i gang med at syg dem :-D

Anmeld Citér

28. februar 2011

TheLittleOne

Her er lidt jeg har lavet på det sidste. . .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. marts 2011

Ranarupta

1. marts 2011

Ranarupta

Loa skriver:

Er det ham fra Nephew? Simon et eller andet?

Hvordan sørensen har du lavet det?

Ja, det er Simon Kvamm

Jeg fandt et billede på nettet, jeg mente ville egne sig.
Dernæst manipulerede jeg billedet til kun at vise skygger og i sort/hvid.
Så inddelte jeg billedet i kvadratiske felter og gjorde det samme med lærredet. Og altså i lige mange felter.

Så udfyldte jeg "blot" lærredets felter med blyant og så malede jeg det ellers.
Da jeg havde tegnet motivet i felterne, var jeg ret nervøs for, at det ville blive skidt. Det lignede ikke så godt, men da der så kom farve i, lignede det.

Anmeld Citér

1. marts 2011

JemKem

Ranarupta skriver:

Ja, det er Simon Kvamm

Jeg fandt et billede på nettet, jeg mente ville egne sig.
Dernæst manipulerede jeg billedet til kun at vise skygger og i sort/hvid.
Så inddelte jeg billedet i kvadratiske felter og gjorde det samme med lærredet. Og altså i lige mange felter.

Så udfyldte jeg "blot" lærredets felter med blyant og så malede jeg det ellers.
Da jeg havde tegnet motivet i felterne, var jeg ret nervøs for, at det ville blive skidt. Det lignede ikke så godt, men da der så kom farve i, lignede det.

Det ser super godt ud Hvordan har du gjort, så man kun kan se skygger osv? Er det i photoshop?

Anmeld Citér

2. marts 2011

Ranarupta

JemKem skriver:

Det ser super godt ud Hvordan har du gjort, så man kun kan se skygger osv? Er det i photoshop?

Næ, det gjorde jeg bare med det program, der var på min gamle bærbare.
Altså i Word-delen, mener jeg, at der er en værktøjslinie for billedredigering. Og der sad jeg blot og legede og prøvede mig frem.

Anmeld Citér

2. marts 2011

JemKem

Ranarupta skriver:

Næ, det gjorde jeg bare med det program, der var på min gamle bærbare.
Altså i Word-delen, mener jeg, at der er en værktøjslinie for billedredigering. Og der sad jeg blot og legede og prøvede mig frem.

Smaaaaaaaaaaaaaaaaart 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.