Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

TbCp

Tilmeldt skriver:

Jo tak!

Jeg sprættede bare det gamle betræk op, og brugte det som mønster!   Hvis nogle kan gi noget hjælp til hvordan jeg gør, så vil jeg meget gerne lægge mønstret ind her!?

Stine og Lisa.

Det var smart. Ellers må jeg kigge lidt rundt på nettet... ikke fordi jeg har brug for en voksi nu, men skal vi have flere børn kunne jeg da godt finde på selv at sy en.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
linselouise skriver:

Jeg maler og tegner portrætter og har gjort i mange mange år efterhånden Det er noget der ligger til familien da både min far og farfar også var portræt-tegnere.

wauw du er jo sindsygt dygtig!

Anmeld Citér

19. januar 2011

nicole

Så fik jeg taget mig sammen til at lave Lisas Sleebee... Jeg er mega stolt!!

Stine og Lisa.

Hej jeg kunne måske godt tænke mig nyt betræk til min slee bee laver du det og hvad tager du for det..

Anmeld Citér

19. januar 2011

L.J.L

sommerbarn<3 skriver:

wauw du er jo sindsygt dygtig!

tak

Anmeld Citér

20. februar 2011

JemKem

Jeg har lavet nogle bukser til Helene som hun skulle have på i dag til sin fødselsdag  Helene var SUPER glad for dem " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

Er selv ret stolt af dem  Det ender dog nok med, at jeg piller ribben af og laver indbygget løbegang med elastik i, for de er lige lovligt høje til hende i livet. Men ellers er de bare for lækre bløde og bare generelt er jeg glad. Især når jeg tænker på, at det er første gang jeg har arbejdet med tittekant 

Anmeld Citér

20. februar 2011

Loa

Ranarupta skriver:

Dette er gaven til min lillesøster, der ligesom så mange andre har et mindre crush på fyren her (Håber I kan genkende ham...)

Billedet måler 50*50 og er i en meget lys grå og en petroleums-turkis. Lyset på billedet er ikke helt godt, men motivet er der da

Er det ham fra Nephew? Simon et eller andet?

Hvordan sørensen har du lavet det?

Anmeld Citér

21. februar 2011

Jesuisunefemme

Hej alle sammen.

Hvor er i bare alle sammen dytige.

Jeg laver egentlig alt kreativt jeg kan få fingrene i, hækle, male, cernit, filt, patchwork, renovation af møbler, smykker, tegne etc. etc. - men her er lidt af de ting jeg har billeder af.

Undskylder på forhånd for den noget ringe billed kvalitet.;D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. februar 2011

SD21

Blop'ens Mor skriver:

Hej alle sammen.

Hvor er i bare alle sammen dytige.

Jeg laver egentlig alt kreativt jeg kan få fingrene i, hækle, male, cernit, filt, patchwork, renovation af møbler, smykker, tegne etc. etc. - men her er lidt af de ting jeg har billeder af.

Undskylder på forhånd for den noget ringe billed kvalitet.;D

Wauw, hvor er du dygtig ! Hvordan laver du de der figurer ?

Anmeld Citér

21. februar 2011

Jesuisunefemme

SD21 skriver:

Wauw, hvor er du dygtig ! Hvordan laver du de der figurer ?

Mange tak.

Jeg laver dem af Cernit, som er en modellér agtig masse i forskellige farver. man kan købe det i almindelige hobby forretninger til 15-20 kr for en pakke. Det skal bages i ovnen og bliver så helt hårdt.

Kan anbefale det, for det er rigtig sjovt og man kan lave nogen rigtig fine ting af det.

Anmeld Citér

21. februar 2011

JemKem

Hehe jeg ville gerne vide hvordan du lavede de fade og skåle af LP pladerne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.