eller det tror jeg ihverfald den gør.
Vi bor i et område med mange rækkehuse sammen, vi har en facebook side hvor en person raser over at en kat skider i hendes have, hvilket jeg fuldt ud kan forstå.
ud fra den farve hun skriver kunne der godt være vores kat. Det lyder på vedkommende som om hun ved hvem ejeren er (men det er selvfølgeligt nemmere at svine ejerne til på facebook, end at finde en løsning på problemet
)
hun er en person som gerne vil skabe drama og i stedet for at stille og roligt finde ud af noget truer hun med bål og brand på nettet.
nå men, hvad kan jeg gøre hvis det er min kat? Jeg overvejer at skrive til hende at jeg gerne vil købe en blomst eller noget til hende hun kan stille der hvor problemet er, men hun er ikke en person der kan snakkes til fornuft, slet ikke når hende og veninderne gejler hinanden op på facebook.
hvordan ville i gribe den an? Jeg ved jo ikke 100 om det er vores kat, men hvis nu det er
min eneste umiddelbare løsning er at holde katten inde, synes bare det er synd når den har været udekat i seks år
Anmeld
Citér