Til alle lærere (særlig dansk, men også andre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2016

bøllen

Anonym skriver:

Sig mig læser du hvad hun skriver?? Det var ift MIN situation, det har INTET med dig at gøre! Og der kan jeg godt følge hende. I stedet går du nu i kødet og bliver personlig over for en, i øvrigt fremragende og saglig, debattør. Det er da ikke okay! 

Tror bare jeg hopper ud af denne tråd . 

Jeg prøvede faktisk at komme med gode råd til dig . Hun kommentere på mit svar angående læsekonsulenten ( som jeg havde skrevet om )

og hun skrev det jeg har citeret med fed skrift.

Gider bestemt ikke have skyld for at være aggresiv fordi jeg svare på det hun skriver.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

bøllen

snuskesmor skriver:

Hej bøllen,

Mit spørgsmål var oprigtig nok. Jeg læser "mor og meget mere" s kommentar som en kritik af en fuldstendig anonym og ikke- tilstedeværende (og efterhånden ikke-eksisterende) person, mens jeg læste din kommentar som myntet direkte på hende, og dermed mere personlig. Det kunde jeg ikke forstå. Og så ville jeg lige så godt spørge direkte.

Du tolker jo noget som slet ikke finder sted . Ski utroligt med folk herinde 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
bøllen skriver:

Tror bare jeg hopper ud af denne tråd . 

Jeg prøvede faktisk at komme med gode råd til dig . Hun kommentere på mit svar angående læsekonsulenten ( som jeg havde skrevet om )

og hun skrev det jeg har citeret med fed skrift.

Gider bestemt ikke have skyld for at være aggresiv fordi jeg svare på det hun skriver.

Jamen, jeg har forklaret flere gange, at jeg netop IKKE kommenterede dit svar, men blandede det sammen med TS' situation, som er en helt anden. Jeg beklagede med det samme - hvad mere vil du have? 

Anmeld Citér

16. maj 2016

bøllen

Jamen, jeg har forklaret flere gange, at jeg netop IKKE kommenterede dit svar, men blandede det sammen med TS' situation, som er en helt anden. Jeg beklagede med det samme - hvad mere vil du have? 

Jeg har faktisk slet ikke svaret mere på dine svar . Men på andre som svarer på mine svar . Og det skælder I så mig ud over ??? Der står jeg faktisk lidt af .

kan virkelig undre mig endnu engang over baby . Jeg prøvede faktisk blot alt hjælpe ts fordi vi selv har stået i samme sitaution .

Anmeld Citér

16. maj 2016

snuskesmor

bøllen skriver:

Du tolker jo noget som slet ikke finder sted . Ski utroligt med folk herinde 

Undskyld, det var slet ikke meningen at støde dig. Og jeg har vidst også fået svaret på mit spørgsmål. Din tekst var ikke aggressivt ment? Det giver meget mere mening.

Måske skal vi alle bare trække vejret dybt?

Anmeld Citér

16. maj 2016

snartpb

Kære dig, 

Sikke en ærgerlig situation I befinder Jer i. Det må være super hårdt og frustrerende for jer at være vidne til. 

Jeg er uddannet dansklærer om en måned, dog til udskoling. Derfor er jeg ikke uddannet i at lære eleverne at læse og skrive. Men jeg vil alligevel lige give et lille råd med på vejen. 
Jeg arbejdede før jeg startede på læreruddannelsen, som medhjælper i en børnehaveklasse i et årstid. Her benyttede vi os af  http://denfoerstelaesning.dk/ - dette er en side, hvor man igennem leg, lærer grundstenene i dansk. Altså bogstavlyde, stavelser osv. 

Øvelserne er super gode. Børnene føler at de får lov til at lege og spille computer, men i virkeligheden er der super meget læring i spillene. Det var tydeligt at se, hvordan børnene rykkede sig vha. de forskellige øvelser. Jeg tror at man skal betale for det som privatperson, men jeg vil helt klart anbefale Jer at skyde de kroner i det koster. 

Jeg håber at det hele løser sig for Jer og jeres dreng.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.