bøllen skriver:
Nu kommenterede jeg på hende som mente det var for meget at læsekonsulenten var inde over i 0 kl ( min dreng )
og ikke på ts indlæg.
det du kommentere på har intet med ts indlæg at gøre men min situation som du slet ikke kender .
igen et svar til hende som kommentede at jeg havde skrevet hvad læsekonsulenten havde givet mig af råd .
I vores tilfælle har skolen svigtet , hvilket jeg skriver . Igen intet med ts tråd at gøre.
En gang til: Jeg blandede tingene sammen og beklagede min fejl straks. Jeg mener stadig, at HVIS læsekonsulenten havde været inde over drengen fra TS' indlæg - et barn, som tydeligvis har meget andet og væsentligere at kæmpe med end begynderlæsning - så ville det være et meget uheldigt signal at sende fra skolens side. Det ville være at fokusere det helt forkerte sted. Drengen skal have sit fravær minimeret, han skal glædes ved at gå i skole og ikke opfatte alt skolerelateret som noget grumt. Og hvis skolen signalerer, at det væsentlige er at få styr på det faglige - fx ved at inddrage læsekonsulenten - så kommer der blot endnu større pres på ham.
Nu var det så ikke tilfældet, din søn er ikke TS' bonusbarn, og jeg har i sagens natur ikke forholdt mig til din søn, hvis situation jeg jo overhovedet ikke kender. Det har netop intet med TS' tråd at gøre, og jeg fortalte straks, at jeg havde taget fejl.
Anmeld
Citér