Fødselsvideo....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Bom

Zafir skriver:

Vi havde et kamera på stativ og et i loftet Så det var så nemt. Tom skulle holde mig i hånden og Mickey skulle sørge for mad og håndklæder osv.

Det er helt utroligt at se bagefter.

Fx. fandt jeg ud af at det først var 5 min før hun kom ud, at jeg troede på hun kom ud. I mit hovede, troede jeg det var 20 min før. hehe.

Fødte du hjemme sidste gang også??

Ej kunne helt vildt godt tænke mig og se din video..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mini-Terp skriver:

Fødte du hjemme sidste gang også??

Ej kunne helt vildt godt tænke mig og se din video..

Jeg må se at få sat daddy på den

Men joda  Jeg fødte jo hjemme sidst også - det var skønt!!

Har også Iduns beretning liggende herinde...

Anmeld

30. september 2009

Nybagt mor

Den vil jeg bestemt også meget gerne se, også selvom det nok ikke når at blive inden min egen fødsel

Anmeld

12. maj 2011

Levi&LilysMor

uha det er bare smukt , men når jeg ikke kan sætte mig ind i hvordan det er at være i situationen, vil jeg heller ikke igennem det og heller ikke når jeg næste uge er halvejs, så bliver det mere og mere virkeligt for mig nu kan jeg mærke, er sikker på jeg opfører mig som jeg ved ikke hvad når det bliver mig som ligger der, min kæreste har sagt skat det tager du da bare med stiv arm, hehe han ved så godt det nok ikke passer nu han kender mig så godt  

Men hold da op jeg glæder mig sådan til at holde bette manden i armene, har drømt det nogle gange inden jeg vågnede op

Anmeld

12. maj 2011

Tystys14

DK skriver:

Min jordemoder spurgte om jeg ville kigge i et spejl under presseveerne og sagde pænt nej tak. jeg havde også forbudt gemalen om at kigge, men det gjorde han alligevel da jordemoderen sagde "se nu kommer hun".

Han fortalte (llaaangt senere) at det hele vender vrangen ud.
 Det har jeg aldrig helt fattet før nu. Ejjj, hvordan, HVORDAN kan de have sex med os bagefter?? Altså tissekonen ligner jo et MONSTER!!!!

Jeg undre mig også  Jeg kan slet ikke se hvad der kan være så fedt ved at have sex efter de har set det hele...??? Men er nu alligevel VIRKELIG glad for det hi hi.  Det er første gang jeg ser en fødsel, og nu er det to mdr siden jeg fødte... fik meget ondt i maven da jeg så de film...  TÆNK det er det der skete for mig... (og tusind vis af andre kvinder) men alligevel... AV...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.