Fødselsvideo....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2009

Bom

mor_sabina skriver:

Under fødslen bliver man pludselig ligeglad med det meste
Men ja især som førstegangsfødende hjælper hun til med at udvide vævet så man ikke brister så let, det var ihvertfald det jeg fik at vide

Nå okay, sys bare ikke det ser særlig behagelig ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Nybagt mor

Så fik jeg set den fra min-mave - også rigtig fin.

Sjovt nok er det der skræmmer mig ikke "selve fødslen" - men mere den smerte man kan se kvinderne gennemgår, samt deres skrig.
Og ja - blev også lidt overrakset over hvor meget jordmoderen egentlig piller..

Er glad for at jeg så dem, men synes nu stadig det er overvældende at jeg selv snart skal igennem sådan en omgang

Anmeld

26. september 2009

mariamiss6

Mini-Terp skriver:

Ej er det normalt at jordemoderen "piller" så'n under en fødsel???

hehe ja, når man føder sådan, på ryggen på et fødeleje, så er det helt normalt.....

Men hvis det irriterer når du når så langt, så prøv at bede hende lade være, hvis du har overskud til det...

Min første fødsel involverede en hel del pilleri, og havde jeg skulle igennem 3 presseveer mere, så havde jeg sgu losset hende ned af stole.... Det er ikke fori det gør vildt ondt når de piller, det kan bare godt irritere rigtig meget, fordi man bliver opmærksom på 'hvad fanden laver hun dernede'

Ved min 2. fødsel kom jeg ind med barnets hovede kronende mellem benene, så der styrede jeg hele showet, og fortalte selv jordemoderen hvornår hun måtte, og ikke måtte, undesøge mig.... Men der vidste vi også med det samme, at alt hun skulle undersøge var om jeg var de 10 cm åben.... ikke noget problem at konstatere når man allerede har set babyens hår vel

Men altså ja, de hjælper gerne lidt til dernede.... ed min første fødsel var min livmodermund længe om at blive udslettet, så babyen kunne ikke komme forbi, og derfor satte jm en finger op, og skubbede den ned over babys ører. Det gjorde at babyen kom længere ned end tidligere, når der var en ve.... dejligt befirende på en måde, selvom det føltes lidt som en postelastik når den knækker....

Anmeld

26. september 2009

mor_sabina

Mini-Terp skriver:

Nå okay, sys bare ikke det ser særlig behagelig ud...

Tja hvis man skal begynde at sammenligne så... Synes ikke rigtig man tænker over hvad der er hvad, synes det er til at forholde sig til i forhold til veerne. Men nej ikke bahageligt men heller ikke uudholdelig

Anmeld

26. september 2009

Unalisa

Mullemus86 skriver:

Vovede mig alligevel lige ind på youtube, og fandt denne video af en hjemmefødsel.. Fin kvalitet og ikke vildt afskrækkende.. Ser også fødslen af moderkagen..
http://www.youtube.com/watch?v=0fwWdVda8sg

hold da helt kæft, hvor er hun altså sej.... jeg bliver bare skræmt af, at så stor en baby kan der ikke kommme ud af mig... hold da op... det er jo næsten ligesom elestik, (jeg mener fornederen)... hold da op

Anmeld

29. september 2009

Berg

Mini-Terp skriver:

Ej er det normalt at jordemoderen "piller" så'n under en fødsel???

Ja, og det er meget irriterende/generende.
Slap heldigvis for det 2. gang

Anmeld

29. september 2009

Berg

kommende-mor skriver:

Så fik jeg set den fra min-mave - også rigtig fin.

Sjovt nok er det der skræmmer mig ikke "selve fødslen" - men mere den smerte man kan se kvinderne gennemgår, samt deres skrig.
Og ja - blev også lidt overrakset over hvor meget jordmoderen egentlig piller..

Er glad for at jeg så dem, men synes nu stadig det er overvældende at jeg selv snart skal igennem sådan en omgang

Hvis det kan trøste dig syntes jeg ikke veerne var så slemme. Det værste var helt klart selve fødslen hvor mellemkødet strækkes (og sprænges) og selv det var til at overleve, fordi man ved hvad man får ud at det

Anmeld

29. september 2009

LauraLW

Er jeg den eneste der ikke kan se den fra min-mave? Billedet fryser bare efter jeg har trykket play. Øv, havde ellers lige vovet mig derind

Anmeld

29. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Åhhh jeg ville så gerne have min far til at lave en hurtig udgave af Iduns fødsel... Han er så god til at redigere. Det er lidt meget at ligge 3 timer op

Men det var ellers stille og fredeligt

Anmeld

29. september 2009

Bom

Zafir skriver:

Åhhh jeg ville så gerne have min far til at lave en hurtig udgave af Iduns fødsel... Han er så god til at redigere. Det er lidt meget at ligge 3 timer op

Men det var ellers stille og fredeligt

Ej Zafir det må du lige få daddy til og fixe...  Hvis du gerne vil dele den med os selvfølgelig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.