Fødselsvideo....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Pige2009

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har lige set begge videoer og sidder og småtuder på mit kontor... Hvor er det dog frygteligt og samtidigt så ufatteligt smukt!!!

Jeg holdt vejret begge gange fra hovedet var ude til resten fulgte med... Det er jo helt vildt... Sikke nogel seje kvinder begge to!!!

Anmeld

29. september 2009

LauraLW

Argh! Jeg vil ikke alligevel! Basta.

(ej, kan godt se de ikke er "slemme", men av av av for den da)

Anmeld

29. september 2009

Nybagt mor

Ja - og dem der siger at de til sidst i graviditeten næsten ikke kan vente med at føde - de lyver hi...

Er selv i uge 36, og nej - jeg vil heller ikke. De er jo såmænd også så hyggeligt at være gravid ikke...

Anmeld

29. september 2009

Miamaja

Limya skriver:

hold da helt kæft, hvor er hun altså sej.... jeg bliver bare skræmt af, at så stor en baby kan der ikke kommme ud af mig... hold da op... det er jo næsten ligesom elestik, (jeg mener fornederen)... hold da op

Puha. ja, jeg kan ikke klare at se paa det. fik helt kvalme. synes slet ikke der er noget smukt i det andet end det faerdige produkt selvfolgelig. det er ikke noget jeg savner at opleve. jeg synes det er flot I har mod paa det kvinder

Anmeld

29. september 2009

Unalisa

Miamaja skriver:

Puha. ja, jeg kan ikke klare at se paa det. fik helt kvalme. synes slet ikke der er noget smukt i det andet end det faerdige produkt selvfolgelig. det er ikke noget jeg savner at opleve. jeg synes det er flot I har mod paa det kvinder

upss. jeg skal i hvert fald prøve det,,, om jeg vil eller ej.. for nu er der ingen vej tilbage hehehe. men hold da helt op, hvor er det noget skræmmende noget, når man tænkte på det hovede der skal komme ud af en, men bliver nødt til at kigge sig selv ekstra gange i spejlet og lige tjekke om man ser anderledes ud fornederen, heheh for sådan en kan vist ikke komme igennem den ting jeg ser.

Ingen vej tilbage

LImya 29+4

Anmeld

29. september 2009

Moderator

Mini-Terp skriver:

Ej Zafir det må du lige få daddy til og fixe...  Hvis du gerne vil dele den med os selvfølgelig..

Det vil jeg da 

Jeg har planer om at sende vores næste hjemmefødsel (når det engang sker) live på nettet.

Anmeld

29. september 2009

DK

Min jordemoder spurgte om jeg ville kigge i et spejl under presseveerne og sagde pænt nej tak. jeg havde også forbudt gemalen om at kigge, men det gjorde han alligevel da jordemoderen sagde "se nu kommer hun".

Han fortalte (llaaangt senere) at det hele vender vrangen ud.
 Det har jeg aldrig helt fattet før nu. Ejjj, hvordan, HVORDAN kan de have sex med os bagefter?? Altså tissekonen ligner jo et MONSTER!!!!

Anmeld

29. september 2009

Bom

Zafir skriver:

Det vil jeg da 

Jeg har planer om at sende vores næste hjemmefødsel (når det engang sker) live på nettet.

Ej hvor fedt at du tør..  
Se så og bliv gravid Zafir.... Tihi..

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig og se min egen fødsel bagefter, men tror sku ikke lige at kæresten er med på at det skal filmes..  Og så skal jeg jo også finde en der skal med for at filme..

Anmeld

29. september 2009

Moderator

Mini-Terp skriver:

Ej hvor fedt at du tør..  
Se så og bliv gravid Zafir.... Tihi..

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig og se min egen fødsel bagefter, men tror sku ikke lige at kæresten er med på at det skal filmes..  Og så skal jeg jo også finde en der skal med for at filme..

Vi havde et kamera på stativ og et i loftet Så det var så nemt. Tom skulle holde mig i hånden og Mickey skulle sørge for mad og håndklæder osv.

Det er helt utroligt at se bagefter.

Fx. fandt jeg ud af at det først var 5 min før hun kom ud, at jeg troede på hun kom ud. I mit hovede, troede jeg det var 20 min før. hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.