Fødselsvideo....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.643 visninger
34 svar
0 synes godt om
26. september 2009

Nybagt mor

Har længe gået om den varme grød, men har endnu ikke turdet.... - At se en fødselsvideo!
Har selv termin d. 26/10 - så mon ikke det er på tide at jeg ser realiteterne i øjnene

Derfor - er der nogen af jer der har links til en fødsel, som endelig ikke må være skræmmende på nogen måde... Skal vi kalde det en light udgave

Kan være jeg jo så får mod på at se lidt mere.

På forhånd tak

Knus fra Christine, uge 36

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

4kløver

Prøv you tube der fandt jeg en engang  
Kan bare ikke huske om den var hård
Glemte lige at sige at vi ser ikke meget selv

Anmeld

26. september 2009

Nybagt mor

Tak

Har også været inde på youtube og kigge, men ved jo i princippet ikke hvad jeg får tændt for - så tør derfor ikke kigge dem:-)
- Var mere hvis I herinde kendte/kender til en fødselsvideo, som ikke skræmmer en førstegangsfødende helt væk

Anmeld

26. september 2009

Mullemus86

Hej.. Jeg er lidt på forskellige baby-sider.. På min.mave.dk er der en fra min terminsgruppe, der har lagt denne ud.. Synes den er helt "fin".. Viser fødslen filmet direkte, men ikke noget vildt,voldsomt og blodigt, hehe.. Er i lidt dårlig kvalitet..

http://www.123hjemmeside.dk/fam-nielsen-/2142194#

Anmeld

26. september 2009

Pige2009

Mullemus86 skriver:

Hej.. Jeg er lidt på forskellige baby-sider.. På min.mave.dk er der en fra min terminsgruppe, der har lagt denne ud.. Synes den er helt "fin".. Viser fødslen filmet direkte, men ikke noget vildt,voldsomt og blodigt, hehe.. Er i lidt dårlig kvalitet..

Wow Jeg synes også det er rart at se en fødsel inden, da jeg ikke har gået til fødselsforberedelse. Der var først plads på et hold den 26-10, men min termin er 10-10, så jeg er lidt på bar bund som førstegangsfødende.

Flere videoer tak

Hilsen Lidna 38+0

Anmeld

26. september 2009

Mullemus86

Jeg synes også selv, at det kunne være rart at se en fødsel, men.. Har heller ikke rigtig turde lede efter dem.. Tænk hvis man fandt den værste af dem alle..!? Har selv fravalgt fødelsforberedelse, da jeg har hørt fra flere, at det ikke er særlig nødvendigt.. Så, håber som førstegangsfødende, at min krop ved hvad den skal..!
/ Alice 25+0

Anmeld

26. september 2009

Mullemus86

Vovede mig alligevel lige ind på youtube, og fandt denne video af en hjemmefødsel.. Fin kvalitet og ikke vildt afskrækkende.. Ser også fødslen af moderkagen..
http://www.youtube.com/watch?v=0fwWdVda8sg

Anmeld

26. september 2009

Bom

Mullemus86 skriver:

Ej er det normalt at jordemoderen "piller" så'n under en fødsel???

Anmeld

26. september 2009

Nybagt mor

Mange tak for videoer

Vovede mig ud i den sidste, og den var helt ok.  - Ikke at jeg ligefrem glæder mig til at føde... - Men bestemt en mild version ud fra hvad jeg ellers forestiller mig
I århus, hvor jeg bor og skal føde, er fødselsforberedelse sparet væk, og de tilbud man kan købe sig til virkede ikke specielt tillokkende - så ja, håber bestemt også at min krop finder ud af hvordan den skal arbejde.

Der er jo kun en små 4 uger tilbage.
Jeg prøver lige med vedlagte link til videoen fra min-mave...

Anmeld

26. september 2009

mor_sabina

Mini-Terp skriver:

Ej er det normalt at jordemoderen "piller" så'n under en fødsel???

Under fødslen bliver man pludselig ligeglad med det meste
Men ja især som førstegangsfødende hjælper hun til med at udvide vævet så man ikke brister så let, det var ihvertfald det jeg fik at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.