DenLykkelige2013 skriver:
Det er nok også svært for jer at forstå når i selvfølgelig ikke kender hele min situation, så der var ikke mulighed for særlig mange ting.
Men når jeg står på sidelinjen og kan se folk jeg kender som de gladeligt låner penge til, som faktisk har snydt fordi de har pengene så bliver jeg en smule bitter må jeg nok indrømme.
Men enige bliver vi sku nok ikke 
Jeg er sikker på din situation har været frustrerende - kan stadig huske som barn da min mor og far blev skilt og min mor også troede man kunne få råd og vejledning hos kommunen, men her var lukket når man arbejder. Jeg har selv stået der som ung. Men ligesom dig er det jo rigtig jeg og min mor fandt vores egne løsninger, så kommunen havde jo ret både i dit og mit tilfælde; vi havde ressourcerne selv til at løse udfordringerne og de kunne så bruge ressourcerne på dem der ikke kan.
Og ja har også haft omgangskreds hvor de fik i hoved og røv, men ærligt jeg er da glad for jeg ikke var set som så ressourcesvag så jeg kunne få...
Du får en SU, du er ikke inde i kommunen eller hvad man kan sige. Og vi som mennesker skal kunne tænke og gøre selv, som du jo også kunne.
Nå men ligegyldigt hvad forstår jeg ikke hvordan det at blive behandlet anderledes end man forventede gør det legalt at snyde? Men det er nok bare mig
Anmeld
Citér