Bedrageri /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.971 visninger
31 svar
133 synes godt om
19. april 2016

Anonym trådstarter

Er der nogle herinde som er sociale bedragere simpelthen fordi økonomien ellers ikke ville slå til ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Fremad

Anonym skriver:

Er der nogle herinde som er sociale bedragere simpelthen fordi økonomien ellers ikke ville slå til ?? 

Tænker du, at stå som enlig, få tillæg og i virkeligheden ikke være enlig/bor sammen med en uden navn på postkassen?

Eller tænker du på noget andet mht bedrageri? 

Anmeld Citér

19. april 2016

helle85

Anonym skriver:

Det håber jeg ikke der er. Man må sætte udgifterne efter indkomst.

Ja

jeg har selv været på kontanthjælp og er lige nu på ledighedsydelse som svare til kontanthjælp. Og min mand har lige mistet sit job.

Men jeg tror heller ikke der er nogen der skriver de har gjort det da du ikke har gjort sådan så de kan være anonyme 

Anmeld Citér

20. april 2016

alenemor42

Kunne aldrig drømme om at bedrage mig til enlig ydelser. Kan det ikke hænge sammen må man jo lade være at flytte sammen og overholde de regler der er for at man stadigvæk opfylder at være enlig forsørger! 

Anmeld Citér

20. april 2016

B&J

Det kan være i skal kigge på jeres budget. Her hjemme har vi begge været på kontanthjælp og ja vi sad hårdt i det men vi overlevede, så sparede alle goder væk, selv vores mobil telefoner, fik vi et billigt abo. 

Anmeld Citér

20. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Nej, og ville aldrig gøre det.. 

Som andre skriver, så ville jeg kigge op budgettet, noget må gøres billigere forhåbentligt

Anmeld Citér

20. april 2016

lineog4

Nej var nærmest omvendt naiv og ville gøre der rigtige. Jeg flyttede min adresse hjem til min mor da min datter var født (lang historie) og fik derfor hjemmeboende SU den gang var den på 1800 kr om måneden, senere fik jeg slet intet og havde ingen indkomst. Men jeg boede jo med min mand så søgte ingen tilskud heller ikke til betaling af vuggestue. Jeg ville aldrig udnytte systemet for så kan der være systemet ender med at ophøre. 

Anmeld Citér

20. april 2016

DenLykkelige2013

Anonym skriver:

Jeg er ikke social bedrager og har aldrig været det. MEN fik jeg muligheden skal jeg satme love dig for jeg gjorde det!! 

Og det er det en simpel grund til og det er at når man endelig har brug for systemet hjælper en pisser de en op og ned af ryggen! Jeg står som enlig fra D. 1 april fordi min kæreste og jeg gik fra hinanden, ingen ville hjælpe mig med at finde bolig, så det fandt jeg gudskelov selv, de ville satme heller ikk hjælpe mig med penge til depositum, jeg er på SU så har desværre ikke haft råd til at sparer noget op. 

Men det hele faldt på plads, men nu kan jeg så ikke få forsørger tillæg i SU før til juli, så jeg står de næste par måneder og ikke kan give min søn og jeg mad på bordet fordi systemet er noget lort. 

Gudskelov er jeg en af de heldige der har en familie der gerne vil hjælpe mig. 

Efter alt det her er min holdning til systemet bare at jeg skal hive alt hvad der overhovedet er muligt ud til min fordel! 

Anmeld Citér

20. april 2016

Mom

Profilbillede for Mom
DenLykkelige2013 skriver:

Jeg er ikke social bedrager og har aldrig været det. MEN fik jeg muligheden skal jeg satme love dig for jeg gjorde det!! 

Og det er det en simpel grund til og det er at når man endelig har brug for systemet hjælper en pisser de en op og ned af ryggen! Jeg står som enlig fra D. 1 april fordi min kæreste og jeg gik fra hinanden, ingen ville hjælpe mig med at finde bolig, så det fandt jeg gudskelov selv, de ville satme heller ikk hjælpe mig med penge til depositum, jeg er på SU så har desværre ikke haft råd til at sparer noget op. 

Men det hele faldt på plads, men nu kan jeg så ikke få forsørger tillæg i SU før til juli, så jeg står de næste par måneder og ikke kan give min søn og jeg mad på bordet fordi systemet er noget lort. 

Efter alt det her er min holdning til systemet bare at jeg skal hive alt hvad der overhovedet er muligt ud til min fordel! 

Mener du helt seriøst at det er "systemet" som skal finde bolig og låne dig til depositum, fordi du og din kæreste går fra hinanden?

Anmeld Citér

20. april 2016

Sandratoft

DenLykkelige2013 skriver:

Hvor lyder du bare som et  menneske, som ikke er voksen nok til selv at tage ansvar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.