hmmmm, her vælger jeg lige at springe over...for jeg har ikke en hujende fisende fornemmelse for hvad økologi i grunden er for noget, jeg køber det ikke, jeg indtager det ikke...men det har kun noget med prisen at gøre...overhovedet ikke andet, som jeg skrev tidligere, så ruller æggene lige fra transportbåndet og ned i min fede kæft...og jeg tænker ikke mere over det, og ikke fordi jeg ikke vil det, men fordi jeg slet ikke kan finde ud af hvordan vi vender vores ret syge samfund...
jeg ville ønske vi var tilbage i de gode gamle dage, hvor koen gik på marken, og grisen i stien...og hønsene på gårdspladsen, men som en af jeg skriver...så stresser man også hønsene når de skal indgfanges....hmmmm....
jeg syntes virkelig det er en svær situation, for vores dyr skal da for fanden have det godt, men så lang tid vi ikke kan finde til enighed (og her mener jeg hele danmark) om hvad "godt " betyder...så finder vi aldrig en løsning...
det jeg dog ikke kan lide er, at man kan bestemme så voldsom over bestandigheden af dyr,,,altså at det nu er menneskerne som har overtaget Vor herres plads...hmmm,
aj jeg ved slet ikke hvad jeg egentlig mener, for jeg kan godt se de forskellige synspunkter, men er bange for jeg har for lidt forstand på noget af det her til at komme med min mening !
dog syntes jeg det er fedt man kan snakke om problemerne uden at vride halsen om på modparterne...!
Anmeld