Er igang med at abortere ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2016

lineog4

Diosa85 skriver:

Kan godt være det bare er mig  men hvorfor omtaler i det som "barnet" hele tiden? Det er ikke et barn endnu men et embryo og tænker at det må være hårdt nok i sig selv at gennemgå. Det andet er da bare at gnide salt i såret 

Øv hvor jeg føler med dig. Sender dig et knus og masse positive tanker til dig og din mand  

Det er vel op til den enkelte hvad de kalder og ikke mindst føler det er. For nogle er det et foster så tidligt, for andre er det et barn. 

Nogle siger de har mistet et barn når de aborterer i uge 11, andre har en anden oplevelse og siger de har mistet en drøm. Nogle giver det lille barn et navn i deres tanker, andre tager afstand. For alle hvor graviditeten var et ønske er det en sorg at miste, for nogle vil netop det mulige barn hænge ved for andre "glemmes" det i glæden ved de næste børn. 

Ja juridisk aborterer man og det er et foster. Men hvad du selv føler er op til den enkelte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

lineog4

Diosa85 skriver:

Kan godt være det bare er mig  men hvorfor omtaler i det som "barnet" hele tiden? Det er ikke et barn endnu men et embryo og tænker at det må være hårdt nok i sig selv at gennemgå. Det andet er da bare at gnide salt i såret 

Øv hvor jeg føler med dig. Sender dig et knus og masse positive tanker til dig og din mand  

Det er vel op til den enkelte hvad de kalder og ikke mindst føler det er. For nogle er det et foster så tidligt, for andre er det et barn. 

Nogle siger de har mistet et barn når de aborterer i uge 11, andre har en anden oplevelse og siger de har mistet en drøm. Nogle giver det lille barn et navn i deres tanker, andre tager afstand. For alle hvor graviditeten var et ønske er det en sorg at miste, for nogle vil netop det mulige barn hænge ved for andre "glemmes" det i glæden ved de næste børn. 

Ja juridisk aborterer man og det er et foster. Men hvad du selv føler er op til den enkelte

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tak 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Håber du er ok .. Sender dig et kram. Ved godt hvordan det er. 

Tusind tak  har det bare helt forfærdeligt 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Tak  for mig er det en stor sorg  mig og min kæreste har været så glade de sidste 10 uger og nu er det hele taget fra os! Og det har ikke været nemt for mig at blive gravid. Så jeg føler mig også ret modløs i forhold til at kunne blive gravid igen  

Anmeld Citér

28. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Kæmpe kram til dig 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Kæmpe kram til dig 

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.