Er igang med at abortere ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2016

larven

Ja vi har prøvet lige siden.er desværre ikke blevet gravid igen��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2016

Diosa85

Kan godt være det bare er mig  men hvorfor omtaler i det som "barnet" hele tiden? Det er ikke et barn endnu men et embryo og tænker at det må være hårdt nok i sig selv at gennemgå. Det andet er da bare at gnide salt i såret 

Øv hvor jeg føler med dig. Sender dig et knus og masse positive tanker til dig og din mand  

Anmeld Citér

27. marts 2016

Iby1210

larven skriver:

Ja vi har prøvet lige siden.er desværre ikke blevet gravid igen��

Nå  har du prøvet at snakke med en gynækolog om det ?? Og evt få lavet nogle undersøgelser? 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Bak

Diosa85 skriver:

Kan godt være det bare er mig  men hvorfor omtaler i det som "barnet" hele tiden? Det er ikke et barn endnu men et embryo og tænker at det må være hårdt nok i sig selv at gennemgå. Det andet er da bare at gnide salt i såret 

Øv hvor jeg føler med dig. Sender dig et knus og masse positive tanker til dig og din mand  

Faktisk kaldes det et foster fra uge 8

Anmeld Citér

27. marts 2016

Iby1210

Diosa85 skriver:

Sådan så mit barn ud da jeg mistede det. Og nej det er ikke et embryo !! Den havde det Hele udviklet og manglede bare at vokse. Selv hvis det var en klump så er det stadigvæk ens barn og nogle har ventet lang tid til det lykkedes. Og så går det helt galt. 

Ja det er "kun dig" 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. marts 2016

Diosa85

Bak skriver:

Faktisk kaldes det et foster fra uge 8

Så foster. Pointen er mere at der at kalde det et barn er lige malende billede nok for en der sidder en i meget svær situation. 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Diosa85

Iby1210 skriver:

Sådan så mit barn ud da jeg mistede det. Og nej det er ikke et embryo !! Den havde det Hele udviklet og manglede bare at vokse. Selv hvis det var en klump så er det stadigvæk ens barn og nogle har ventet lang tid til det lykkedes. Og så går det helt galt. 

Ja det er "kun dig" 

Ingen grund til at blive sur. 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

Endte på sygehuset.  Det rent ud sagt fossede ud af mig

Kom på OP og fik lavet en udskrabning ��

Anmeld Citér

28. marts 2016

esioul

Anonym skriver:

Anmeld Citér

28. marts 2016

Iby1210

Anonym skriver:

Håber du er ok .. Sender dig et kram. Ved godt hvordan det er. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.