Er igang med at abortere ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.277 visninger
26 svar
14 synes godt om
27. marts 2016

Anonym trådstarter

Er så ked af det, er lige nu ved at abortere i uge 11�� 

BEKLAGER de knapt så lækre beskrivelser. 

Jeg har små blødt siden i fredags og i dag nærmest fosser det ud medfriskt blod og store klumper.

Hvor længe er man om at abortere? og hvor meget kan man bløde? Syns virkrlig det bløder voldsomt.Mens jeg ligger kan jeg mærke at det bare løber ud af mig og en gang imellem kommer der ret store mørke klumper.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2016

larven

Det er meget normalt at bløde meget.jeg fik en medicinsk abort i uge 9. ( der var intet hjerteblink til nakkefold)Jeg blødte helt vanvittigt.jeg kunne også mærke hvordan det bare væltede ud når jeg lå helt stille.

Anmeld Citér

27. marts 2016

larven

Glemte lige at sende dig etmed på vejen.

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

larven skriver:

Glemte lige at sende dig etmed på vejen.

Tak  

Okay, hvor længe blødte du? 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Iby1210

Anonym skriver:

Er så ked af det, er lige nu ved at abortere i uge 11�� 

BEKLAGER de knapt så lækre beskrivelser. 

Jeg har små blødt siden i fredags og i dag nærmest fosser det ud medfriskt blod og store klumper.

Hvor længe er man om at abortere? og hvor meget kan man bløde? Syns virkrlig det bløder voldsomt.Mens jeg ligger kan jeg mærke at det bare løber ud af mig og en gang imellem kommer der ret store mørke klumper.

Hej.. Jeg aborterede i uge 11+1. Da store klumper begyndte vidste jeg at det var slut,og der gik altså kun 24 timer. Men men!!! Tag alligevel på hospitalet,det kan være at barnet stadig er i live og lad dem indlægge dig for det bliver ikke rart når det hele begynder at komme ud (hvis det gør) 

det er bedre når du har en læge omkring dig og det kan også være at du mister alt for meget blod og skal have blodtransfusion. Så afsted og pas på dig selv. Ønsker dig held og lykke at det går godt og smertefrit

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Hej.. Jeg aborterede i uge 11+1. Da store klumper begyndte vidste jeg at det var slut,og der gik altså kun 24 timer. Men men!!! Tag alligevel på hospitalet,det kan være at barnet stadig er i live og lad dem indlægge dig for det bliver ikke rart når det hele begynder at komme ud (hvis det gør) 

det er bedre når du har en læge omkring dig og det kan også være at du mister alt for meget blod og skal have blodtransfusion. Så afsted og pas på dig selv. Ønsker dig held og lykke at det går godt og smertefrit

Tak! Jeg var på fødegangen i går og fik konstateret at der intet liv var. 

Syns allerede der kommer ret store klumper. Og nej det er ikke rart. Det er meget ubehageligt at mærke når det kommer ud af en �� 

Min svigermor er jordemoder og kommer og kigger om en times tid. Hun sagde os jeg skulle passe på ikke at miste for meget blod.

Anmeld Citér

27. marts 2016

larven

Jeg blødte kun et par dage.Men jeg blev indlagt netop fordi jeg mistede for meget blod og blev ved med at falde om.det er så ubehageligt når man kan mærke store klumper kommer ud.puha.husker det tydeligt selvom det er 1,5 år siden.

jeg tænker da også at det er en god ide at få en scanning ret hurtigt efter for, at være sikker på alt er kommet ud.

Anmeld Citér

27. marts 2016

Loa

Til dig. Må virkelig ikke være rart  

Anmeld Citér

27. marts 2016

Iby1210

Anonym skriver:

Tak! Jeg var på fødegangen i går og fik konstateret at der intet liv var. 

Syns allerede der kommer ret store klumper. Og nej det er ikke rart. Det er meget ubehageligt at mærke når det kommer ud af en �� 

Min svigermor er jordemoder og kommer og kigger om en times tid. Hun sagde os jeg skulle passe på ikke at miste for meget blod.

Håber du ikke får de store smerter når barnet skal ud og hvis moderkagen ikke kommer så skal du alligevel på hospitalet for at få en udskrabning (hæmatomet skal fjernes hvis den ikke har tømt sig).. 

Så jeg synes det er bedre at tage på hospitalet in any case

Anmeld Citér

27. marts 2016

Iby1210

larven skriver:

Jeg blødte kun et par dage.Men jeg blev indlagt netop fordi jeg mistede for meget blod og blev ved med at falde om.det er så ubehageligt når man kan mærke store klumper kommer ud.puha.husker det tydeligt selvom det er 1,5 år siden.

jeg tænker da også at det er en god ide at få en scanning ret hurtigt efter for, at være sikker på alt er kommet ud.

Har I prøvet igen efter aborten? Hvis ja,var det svært at blive gravid igen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.