Penge tilbage i skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2016

MysteriousAngel

asff skriver:

Hej Alle  

Jeg står til at skulle have 1100 kr tilbage i skat. MEN jeg er i tvivl om de bliver modregnet? - Jeg har gæld til det offentlige pga for meget udbetalt boligstøtte, men denne gæld afdrager jeg dog på! Ved I om den så modregnes, når jeg allerede afdrager?

Den modregnes. Har selv prøvet det så det er noget jeg ved 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2016

Mhysa

asff skriver:

Hej Alle  

Jeg står til at skulle have 1100 kr tilbage i skat. MEN jeg er i tvivl om de bliver modregnet? - Jeg har gæld til det offentlige pga for meget udbetalt boligstøtte, men denne gæld afdrager jeg dog på! Ved I om den så modregnes, når jeg allerede afdrager?

De modregner

Anmeld Citér

13. marts 2016

Trinevonhansen

Har også været ude for noget lignende, og der træk de fra i min overskydende skat (desværre)

Anmeld Citér

13. marts 2016

A.n.onym.

Sprit25 skriver:

Ej undskyld men jeg bliver sgu lidt harm over den attitude folk har: "når gælden er offentligt er det ligemeget" 

gu er det ej. Det er sgu alle os andre der bliver snydt! Hvis boligstøtte og institution er regnet forkert ud få det fikset! Andet er sgu for latterligt!! 

Der bliver da afdraget - så hvem er dét der snyder?. Det kan altså være at TS er en person der ikke har så meget at rutte med - og lad os sige at det f.eks er en parkeringsbøde der afdrages til det offentlige - hvilket de i øvrigt tager sig så rigeligt betalt for i renter - så er det da vel ok at hun får et kontantbeløb i hånden, som hun skulle have haft udbetalt løbene, det er jo kun fordi at hendes fradrag har været lidt for lavt - at hun nu skal have penge tilbage

Anmeld Citér

13. marts 2016

alenemor42

Ja gu er det da surt at man ikke får skattepige tilbage men.. man kan da ikke bruge penge man får ved en fejl og så brokke sig over at de tager det overskydende for at få deres penge hurtigst muligt.

Man har trods alt brugt nogle penge som ikke var ens egen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.