Penge tilbage i skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.024 visninger
34 svar
58 synes godt om
12. marts 2016

asff

Hej Alle  

Jeg står til at skulle have 1100 kr tilbage i skat. MEN jeg er i tvivl om de bliver modregnet? - Jeg har gæld til det offentlige pga for meget udbetalt boligstøtte, men denne gæld afdrager jeg dog på! Ved I om den så modregnes, når jeg allerede afdrager?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2016

Sprit25

Pas. Men vil vel give mening hvis de modregner

Anmeld Citér

12. marts 2016

asff

Sprit25 skriver:

Pas. Men vil vel give mening hvis de modregner

Det synes jeg så ikke.. Kan forstå det, hvis man har uafviklet gæld hos det off.

Anmeld Citér

12. marts 2016

Sprit25

asff skriver:

Det synes jeg så ikke.. Kan forstå det, hvis man har uafviklet gæld hos det off.

Nu er det nok fordi at hvis jeg skyldte skat penge ville jeg betale dem tilbage hvis jeg fik "penge" af skat. Gæld ud af verden hurtigst muligt

Anmeld Citér

12. marts 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
asff skriver:

Hej Alle  

Jeg står til at skulle have 1100 kr tilbage i skat. MEN jeg er i tvivl om de bliver modregnet? - Jeg har gæld til det offentlige pga for meget udbetalt boligstøtte, men denne gæld afdrager jeg dog på! Ved I om den så modregnes, når jeg allerede afdrager?

For fire år siden havde jeg fået en måned for meget i boligstøtte, og det blev naturligvis modregnet i min overskydende skat - jeg betalte af på gælden hver måned som dig

Anmeld Citér

12. marts 2016

Monski

asff skriver:

Hej Alle  

Ja det gør det. Jeg har desværre også gæld til det offentlige, får altid penge tilbage i skat men de bliver modregnet i gælden 

Anmeld Citér

12. marts 2016

A.n.onym.

Normalt bliver det modregnet - men ved ikke om deres system virker nu, de havde vist problemer med st opkræve på et tidspunkt. Og jeg er enig med dig, du afbetaler jo, så jeg synes da, at det er okay at du gerne bare ville fortsætte med dét

Anmeld Citér

12. marts 2016

lillespir26

asff skriver:

Hej Alle  

110% du kommer ikke til at se en krone selvom du afbetaler din gæld min kæreste har også gæld til skat og får altid på parpirene men ikke på kontoen da de modregner 

Anmeld Citér

12. marts 2016

asff

lillespir26 skriver:

110% du kommer ikke til at se en krone selvom du afbetaler din gæld min kæreste har også gæld til skat og får altid på parpirene men ikke på kontoen da de modregner 

Træls..

sidste år afdragedr jeg på en fartbøde, men fik alligevel pengene?

Anmeld Citér

12. marts 2016

Rauw

Ting som boligstøtte og inst blir modregnet. Jeg får penge tilbage i skat hvert år, men ser aldrig en krone pga for meget udbetalt boligstøtte og inst tilskud (påtrods af at det er kommunen selv der udregner det for mig fordi jeg ikke kan finde ud af det&nbsp

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.