Penge tilbage i skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2016

Rauw

Sprit25 skriver:

Hvis alle nu bare betale deres lort tja så tog skat måske ikke så meget. 

Ja det har du egentlig meget godt ret i! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2016

Tin

Profilbillede for Tin
asff skriver:

Slap lige af.. Her afdrages der! Plus det, bliver du ikke snydt når gælden afvikles!

Ikke for at banke dig i hovedet eller noget, men altså nogen har jo lagt de penge ud for dig (og andre der skylder det offentlige),  så egentlig synes jeg det er ok at der modregnes i skat du evt skal have tilbage, for retmæssig er det jo ikke dine....du har brugt dem jo....

Anmeld Citér

12. marts 2016

Sprit25

Rauw skriver:

Ja det har du egentlig meget godt ret i! 

Se det er en som dig der pisser mig. Du virker fuldstændig kold over at du skylder staten!! Not cool!!!

Anmeld Citér

12. marts 2016

Rauw

Sprit25 skriver:

Se det er en som dig der pisser mig. Du virker fuldstændig kold over at du skylder staten!! Not cool!!!

Jeg er kold.  Take a chill pill. 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Sprit25

Rauw skriver:

Jeg er kold.  Take a chill pill. 

Håbløst! 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Rauw

Sprit25 skriver:

Håbløst! 

Afslappet 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Sprit25

Rauw skriver:

Afslappet 

Tjah jeg forstår bare ikke hvordan man kan være afslappet omkring det at skylde penge 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Rauw

Sprit25 skriver:

Tjah jeg forstår bare ikke hvordan man kan være afslappet omkring det at skylde penge 

Jeg forstår ikke hvordan man kan være så kosteskaftirøvhellig og dømmende. Men pyt med det

Anmeld Citér

12. marts 2016

Sprit25

Rauw skriver:

Jeg forstår ikke hvordan man kan være så kosteskaftirøvhellig og dømmende. Men pyt med det

Jeg er på ingen måde hellig og jeg dømmer bestemt heller ikke folk der skylder penge. Men jeg dømmer folk der skylder penge og er pisse ligeglade! 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Karina84

Altså jeg havde det så lige modsat dig sidste år, hvor jeg ellers også skulle have haft penge tilbage i skat. Vi var igang med at afdrage og selvfølgelig var det da nogle gode penge lige at få ekstra den ene måned, men det var dæleme også rart at få den regning ud af hovedet og budgettet. Ellers havde vi hængt på den endnu måske (kan ikke lige huske hvor meget vi manglede dengang).

Så jeg ser det da som en kæmpe lettelse, at penge man ikke regnede med, går til regninger der bare gør hver måned en smule mere træls, da man da godt kunne bruge de ekstra 500kr. eller hvad man nu afdrager med, til husholdningen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.