Penge tilbage i skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2016

Sprit25

Ej undskyld men jeg bliver sgu lidt harm over den attitude folk har: "når gælden er offentligt er det ligemeget" 

gu er det ej. Det er sgu alle os andre der bliver snydt! Hvis boligstøtte og institution er regnet forkert ud få det fikset! Andet er sgu for latterligt!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2016

asff

Ej undskyld men jeg bliver sgu lidt harm over den attitude folk har: "når gælden er offentligt er det ligemeget" 

gu er det ej. Det er sgu alle os andre der bliver snydt! Hvis boligstøtte og institution er regnet forkert ud få det fikset! Andet er sgu for latterligt!! 

Slap lige af.. Her afdrages der! Plus det, bliver du ikke snydt når gælden afvikles!

Anmeld Citér

12. marts 2016

asff

Rauw skriver:

Ting som boligstøtte og inst blir modregnet. Jeg får penge tilbage i skat hvert år, men ser aldrig en krone pga for meget udbetalt boligstøtte og inst tilskud (påtrods af at det er kommunen selv der udregner det for mig fordi jeg ikke kan finde ud af det&nbsp

Der står på skats hjemmeside at politibøder også modregnes...?

Anmeld Citér

12. marts 2016

Sprit25

asff skriver:

Slap lige af.. Her afdrages der! Plus det, bliver du ikke snydt når gælden afvikles!

Ja men alligevel synes du det er træls hvis skat modregner. Nej, det er ikke træls. Skat tager hvad der er deres! 

Anmeld Citér

12. marts 2016

asff

Sprit25 skriver:

Ja men alligevel synes du det er træls hvis skat modregner. Nej, det er ikke træls. Skat tager hvad der er deres! 

Ja det synes jeg er træls! Eftersom jeg hver måned afdrager, og godt kunne bruge pengene! Godt for dig, at du er så ren.

Anmeld Citér

12. marts 2016

Rauw

Sprit25 skriver:

Ja og gerne mere til

Anmeld Citér

12. marts 2016

Sprit25

Rauw skriver:

Ja og gerne mere til

Hvis alle nu bare betale deres lort tja så tog skat måske ikke så meget. 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Sprit25

asff skriver:

Ja det synes jeg er træls! Eftersom jeg hver måned afdrager, og godt kunne bruge pengene! Godt for dig, at du er så ren.

Nej jeg er bestemt ikke ren. Men det er nu heller ikke dig der skal føle sig mest truffet. 

Jeg bliver bare så mega harm over den der: nåh det var regnet forkert ud, Hey så skylder jeg bare. Det kulegraver velfærdsstaten!!!

Anmeld Citér

12. marts 2016

asff

Sprit25 skriver:

Nej jeg er bestemt ikke ren. Men det er nu heller ikke dig der skal føle sig mest truffet. 

Jeg bliver bare så mega harm over den der: nåh det var regnet forkert ud, Hey så skylder jeg bare. Det kulegraver velfærdsstaten!!!

Men du kender jo ikke grunden, til at der er forkert udbetaling.. Fx boligstøtte kan nemt udbetales forkert! Jeg stod fx i en flytning, med et nyfødt barn der lå på intensiv og ikke kunne trække vejret selv og opdagede derfor ikke at jeg havde fået boligstøtte for to steder. 

Anmeld Citér

12. marts 2016

alenemor42

Får man for meget udbetalt må man jo lade være at bruge dem og betale dem tilbage med det samme. 

Problem løst !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.