Tiggi skriver:
Nu har jeg ikke holdt konfirmation eller selv haft en for den sags skyld, men er det ikke voldsomt at bruge 30-40.000 kr. på en konfirmation ?
Begynder at forstå folk kalder det mini bryllupper.
Vi blev selv gift for 1½ år siden og brugte omkring 50.000 kr. og var lige over 30 mennesker til reception i festtelt i haven og så middag på restaurant efterfølgende, og synes ikke at vi manglede noget
(Selvom mine svigerforældre mente at vi skulle ha' haft en hestevogn)
Præcist.... Det handler jo om at barnet skal bekræfte sin tro på gud, ikke holde bryllup.. Det er fuldstændigt blæst op til det rene galimatias.
Vores bryllup var intet mindre end fantastisk med god mad, smuk kjole, musik mm...til 25.000 kr for ALT.
Vælger min børn konfirmation, så bliver budgettet Max det halve. Det er i.mine øjne mere end tosset at lave det hele til et kæmpe dyrt mini bryllup.
Og ikke mindst synd for de elever der står tilbage uden at forældrene har midlerne til at give dem dette mini bryllup.
Fint nok man vælger at holde en lille fest når de har bekræftet deres tro, og fint de skal have en gave osv, men kjoler til flere tusinde, dyre biler, kæmpe fest og voldsomme pengegaver??
Anmeld
Citér