Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Ja ja, der er læææænge til min datter skal konfirmeres. Men jeg er lidt nysgerrig alligevel 
Hvad var/er jeres budget til at holde konfirmation for?
Hvor mange havde I inviteret? Havde I lejet lokale eller holdt I det hjemme? Lavede I selv mad, eller bestilte I udefra?
Da hun skulle døbes holdt vi det i farmor og farfars have, og bestilte smørrebrød fra slagteren. Det var en "billig" dåb med et budget på 6000 kr i alt. Men umiddelbart tænker jeg at det er lidt dyrerer at holde konfirmation?
Vi budgetterer med 25000 pr barn. Det kostede min egen og min søsters, og familien er kun blevet og vil kun blive større.
Min egen var fantastisk. Vi holdte den på en herregård hvor jeg jeg næsten er opvokset. Vi var 55 og fik mad fra stedet.
Vi har planer om at holde det et sted hvor de også serverer og laver maden. Jeg vil ikke stå med alt selv samt rengøring/oprydning hvis det var et lejet lokale eller hjemme i eget hus.
Til vores datters dåb holdt vi det også ude et sted med mad, vi havde dog taget drikkevarer og kager med. Vi holdt det på ca 8000 alt ink. Men vi har så også kun, men nogen og 40 inviteret, men pga stor afstand meldte mange fra.
Vi har allerede sparet 3000 op til hendes konfirmation
Anmeld
Citér