Kommer de aldrig ud??! - børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2016

D-Micka

Mom2Two skriver:

Tænkte li "what the fuck" haha ...ved du om det er pædagogerne på stuerne der bestemmer ?

Uh det ved jeg ikke ..

Jeg ville bare spørge på stuen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mom2Two skriver:

i den tid mine drenge har gået i børnehave (2 måneder) hsr de været ude 2-3 gange... Er det normalt?! Da de gik hjemme, var vi ide hver evig eneste dag... Syntes bare det er utroligt lidt de er ude??

sover dine børn stadig til middag.

kunne evt også være derfor du ikke oplever de er ude. Hvis ude aktiviteten er fra 12-13.30 og dine børn sover der.

min søns børnehave har de en fast dag i skoven og ellers er de for det meste ude fra middag - 15-16 tiden.

det er meget sjældent at de er inde om eftermiddagen. Det er ofte kun hvis der har været meget vådt og børnene ikke har mere tørt overtøj.

(lige nu har vi 2 flyverdragter, termotøj med og uden fleece og et sæt regntøj og 3 par støvler)

Anmeld Citér

4. marts 2016

Sujan

I vores børnehave er de ude hver dag... De børn der sover til middag er ude om formiddagen og de andre er ude efter frokost, når sovebørnene sover... Om sommeren er de ude hele dagen og spiser udenfor o.s.v...

i vuggestuen er de små dog kun ude 1 gang om ugen og de lidt større et par gange om ugen.

synes det er fedt de er ude alle dage trods vejret... Det giver dog en del vådt og beskidt tøj og overtøj, men det kan jo vaskes og skiftes 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Rikke12345

Mom2Two skriver:

Jeg forstår det slet ikk! Jeg ka jo se det på deres tøj, og desuden arbejder min mor i den instution.. Eller hun arbejder udenfor - hun er anlægsgsrtner.. Hun ser meget sjældent børn ude derovre .. Så det er ikk "kun" min stue, men hele børnehaven.. 

Er det tarveligt a rykke dem pga manglende ude aktiviteter, hvad ville i gøre????

Som pædagog kan jeg kun sige at det virker fuldstændig forkert at børnene ikke er ude i længere tid.

det er til glæde og gavn for alle at børn kommer ud og får noget frisk luft.

jeg ville personligt rette henvendelse til personalet og konfrontere dem med det. Alternativt ville jeg flytte mine børn til en anden institution. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.