Kommer de aldrig ud??! - børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.134 visninger
33 svar
30 synes godt om
2. marts 2016

Mom2Two

i den tid mine drenge har gået i børnehave (2 måneder) hsr de været ude 2-3 gange... Er det normalt?! Da de gik hjemme, var vi ide hver evig eneste dag... Syntes bare det er utroligt lidt de er ude??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

I min søns børnehave er de ofte ude 2 gange om dagen.  Hver evig eneste dag. Lige meget om det er regn, sne eller slud. 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Kløver

Ved ikke med alm men vores er i idrætsbørnehave så de er ude hver dag. Det er mest vinter hvor de kan lave aktiviteter inde, men de er ude min 1 gang om dagen, om sommeren er de stort set ude hele dagen 

Anmeld Citér

2. marts 2016

mintrold

Det samme i min søns børnehave... formiddag og så eftermiddag hvis de har lyst... og det har de som regel.

Det er da utroligt, at de er så lidt ude i den børnehave.

Anmeld Citér

2. marts 2016

Ellie79

Mom2Two skriver:

i den tid mine drenge har gået i børnehave (2 måneder) hsr de været ude 2-3 gange... Er det normalt?! Da de gik hjemme, var vi ide hver evig eneste dag... Syntes bare det er utroligt lidt de er ude??

Min søn er ude formiddag og eftermiddag om sommeren er de ude hele dagen - det samme gælder for min søn der går i vuggestue 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Sedigfor

I min datters vuggestue, er alle ude undtaget de helt små, i børnehaven kommer de ud hver dag når de har spist, ligemeget vejret. 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Mom2Two

Jeg forstår det slet ikk! Jeg ka jo se det på deres tøj, og desuden arbejder min mor i den instution.. Eller hun arbejder udenfor - hun er anlægsgsrtner.. Hun ser meget sjældent børn ude derovre .. Så det er ikk "kun" min stue, men hele børnehaven.. 

Er det tarveligt a rykke dem pga manglende ude aktiviteter, hvad ville i gøre????

Anmeld Citér

2. marts 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da mine to gik i bh var de ude hver dag - uanset vejret.

Børn skal ud hver dag. Jeg ville helt klart tage en snakke med bh og hører, hvor tit de er ude.

Anmeld Citér

2. marts 2016

Rauw

Vores lokale børnehave er også bare nogle dovne gamle damer, børnene kommer ikke ud fordi pædagogerne ikke gider. Det er jo "dårligt vejr". Hele dagen igår var det solskin, men der gik de ikke ud fordi de vurderede det var for koldt.  Jesus f...ing Christ. Men det nytter intet at klage eller at spørge ind til det. Har vi gjort mange gange og så ændre de bare samtalen ind på noget andet og går væk. 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Muffinmus

Jeg ville klage....og sige, jeg er opmærksom på i ikke kommer ud to gange dagligt. Jeg forventer mine børn er ude hver formiddag og eftermiddag og får lov til at rende og grave, bygge, lege mm udenfor. 

Vores er generelt ude hver formiddag og eftermiddag og det skal dælme være blæsende og koldt før de bliver inde.

Jeg forventer mine børn er ude hver dag og ja, jeg ville klart overveje at flytte dem hvis ikke de tager min klage til efterretning.  Børn i den alder har godt af frisk luft, lege ude og blive dejligt beskidte. Er pænt ligeglad med om pædagogerne ikke gider ud, det er deres job, færdig slut.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.