Bliver det nogensinde nemmere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Det blev jeg for en måneds tid siden og der var ikke noget. Altså der var dårlige dage, men det er der jo altid. Jeg overvejer at skrive til hende nu.....jeg skal bare lige finde ud af hvad jeg skal skrive. Min mand har heldigvis lige lovet at brug et par fridage denne uge til at aflaste mig. 

Mine veninder her arbejder meget og de ville kun ha tid i weekenden og der har jeg jo min mand. Han er heldigvis en god en af slagsen .

Hvad gjorde du for at komme ovenpå igen? jeg havde faktisk håbet at jeg skulle være startet i en tuba gruppe nu  her.....men ventetiden er længere end forventet. Jeg har nemlig lidt ballast i form af en far der er misbruger.

Jeg gik til psykolog i forbindelse med depression for et par år siden og jeg fik ærlig talt ikke det store ud af det.

Jeg går stadig til psykolog eller er lige begyndt igen sådan en rigtig en og ikke bare tvær faglig. Derudover vågnede jeg en morgen og fik nok også tog jeg laaaaange samtaler med min mand og hans venner faktisk. Dem skylder jeg alt. 

Du skal sove! Sove nu. Godt din mand er hjemme og hjælpe. Og det bliver nemmere og jeg lover dig: det er det hele værd!!! Som i alt! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg forsøger med en rutine der hedde mindst en lur inde, hvor jeg også ligger og forsøger st sove.....her efter to dage hjælper det på overskuddet. Tsk for sparket. 

Anmeld Citér

25. februar 2016

Miti's mama

Anonym skriver:

jeg har en dreng på snart 4 mdr. 

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Jeg ville ønske vi ikke havde fået ham. Jeg elsker ham, men jeg er bare så træt st jeg ikke kan hænge sammen. 

Han spiser ca hver anden time......og det er normalt for babyer, men det er satme hårdt. Han er svær at tage med ud, da han ikke rigtig kan finde ro og sove. Så jeg føler lidt jeg er fanget hjemme. Altså vi kommer ud, men det stresser mig desværre oftest. Jeg har stortset opgivet mor/barn yoga og frygter baby svømning.

Han er træls om aftenen, som babyer ofte er......men det gør det svært at have gæster og så hjælper det ikke at jeg oft må gå i seng kl 20, fordi jeg er ved st segne om af træthed. Jeg tør ikke lægge mig til at sove om dagen, når jan ligger i sin barnevogn og der sover han bare så godt.

Jeg forsøger at lege med ham og stimulere ham, når han er vågen, men jeg har ofte ikke lyst og venter egentligt bare op jeg kan lægge ham til at sove igen. Jeg føler mig som verdens dårligste mor.

jeg havde håber det blev bedre da han blev tre mdr, men det gjorde det ikke. Jeg er glad for at vi droppede sommerferien og håber jeg kan holde fast i at vi kun skal have ham, selvom jeg egentligt gerne vil give ham en bror eller søster.

dagens højdepunkt er når min mand kommer hjem, for så behøver jeg kun amme ham. 

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil.....måske bare hører at det bliver nemmere? Lige nu tager jeg en dag af gangen og hverdag håber jeg at det går lidt bedre. Nogen dage er heldigvis bedre end andre.

Det er normalt - og det er også tidspunktet hvor en fødselsdepression viser sig, snak med din sundhedsplejerske hurtigst muligt. Kan slet ikke forstå hvordan du kan have både yoga, selskab og meget andet - du lyder som en supermor i mine ører 

Da min datter var i den alder ville jeg bare gerne have hende til at sove hele tiden, så jeg kunne få noget fred. Du lyder ikke som en dårlig mor, bare et menneske der er udkørt.

Det ændrer sig snart - you can do it!

Anmeld Citér

27. februar 2016

Anonym trådstarter

Tatarata skriver:

Det er normalt - og det er også tidspunktet hvor en fødselsdepression viser sig, snak med din sundhedsplejerske hurtigst muligt. Kan slet ikke forstå hvordan du kan have både yoga, selskab og meget andet - du lyder som en supermor i mine ører 

Da min datter var i den alder ville jeg bare gerne have hende til at sove hele tiden, så jeg kunne få noget fred. Du lyder ikke som en dårlig mor, bare et menneske der er udkørt.

Hvor er du sød.....det er jeg slet ikke. Jeg får bare pip af at gå hjemme. Heldigvis har jeg verden bedste mand, som gør rigtig meget hjemme. I perioder vasker jeg kun tøj ( det kan jeg ikke li han gør). 

Jeg har søvn mangel og jeg har fået sovet en del. Og jeg der er længere imellem at jeg ikke kan overskue min basse. 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Anonym trådstarter

Tatarata skriver:

Jeg elsker nu stadig når han sover......

Anmeld Citér

29. februar 2016

Miti's mama

Anonym skriver:

Jeg elsker nu stadig når han sover......

Det er det bedste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.