Hvorfor vil han ikke ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

lonemus

Øv Øv skriver:

Men han vil jo bare gerne have børn, bare ikke nu....
Så synes det er lidt svært...
Har virkelig ikke lyst til at finde en anden, har aldrig haft en som ham. hva nu hvis jeg ikke finde det igen???

Men hvornår vil han have børn? Vil han virkelig gerne selv have børn eller er det måske kun for din skyld? Jeg oplevede det selv sådan, derfor spørger jeg

Det er en meget trist og meget svær situation at stå i.......også fordi man som menneske tænker: man ved hvad man har, men ikke hvad man får.
Jeg forstår dig udmærket, men jeg vil nu vælge at sige, selvfølgelig findes der endnu en sød og dejlig fyr derude til dig......men jeg forstår godt det svære valg du nu står overfor.....kun du kan vælge....men hvis det er om et par år han ønsker børn, så er det vel ikke så slemt eller??

Jeg vil i hvert fald ønske dig held og lykke og lige sende dig et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Jahuu

lonemus skriver:

Men hvornår vil han have børn? Vil han virkelig gerne selv have børn eller er det måske kun for din skyld? Jeg oplevede det selv sådan, derfor spørger jeg

Det er en meget trist og meget svær situation at stå i.......også fordi man som menneske tænker: man ved hvad man har, men ikke hvad man får.
Jeg forstår dig udmærket, men jeg vil nu vælge at sige, selvfølgelig findes der endnu en sød og dejlig fyr derude til dig......men jeg forstår godt det svære valg du nu står overfor.....kun du kan vælge....men hvis det er om et par år han ønsker børn, så er det vel ikke så slemt eller??

Jeg vil i hvert fald ønske dig held og lykke og lige sende dig et

Han er glad for børn og har altid sagt at han vil have børn... lige nu er han bare ikke klar til de ting der følger med... Troede nok bare at han var blevet det efter 2 år...
jeg håber da ikke at der går flere år, det magter jeg ikke. max et år tror jeg at jeg vil vente... for ellers bliver han nok bare ikke klar...

Anmeld

23. september 2009

Lone Jakobsen

åh hvor jeg dog føler med dig.
men en lille historie:

da jeg mødte min mand var det mig der ikke ville ha flere børn (jeg har 3 og han har 1 fra tidligere)
min mand blev ved med at snakke lidt om det, men jeg stod fast på mit. han snakkede ikke om det konstant, men det belv nævnt engang imellem.
da vi købte hus fandt vi tilfældigvis et hvor der var et ekstra værelse,,,og da vi købte bil blev det også til en med en ekstra plads i.
til sidst blev jeg lidt lun på ideen... men så begyndte min mand at trække i land.... jeg stod så pludselig i en situation hvor han havde gjort hans drøm til min....og nu vidste han ikke helt alligevel.
jeg bad ham tage en beslutning. men fik et meget svagt svar om at "ikke lige nu i hvertfald"
men stadig fortsatte han med at snakke om "hvis vi nu får et barn mere"
til sidst blev jeg så frustreret at jeg bad ham beslutte sig helt endegyldigt, for jeg ønskede ikke der sku gå 10 år før jeg fik den næste...så sku vi i gang med projekt baby.... ja så ville jeg gerne starte snart...og sku vi ikke... ja så ville jeg bruge lidt mere tid på mit arbejde, for at se om der ku ske lidt på karriere fronten.
ved at tvinge ham til at tage stilling lige nu, tvang jeg ham til at vælge "enten eller" og til min store glæde blev det et ja til babyen...

hvor vil jeg hen med alt dette?
jeg synes nok at du skal stille ham stolen for døren og spørge ham om han vil ha børn eller ej, for hvis han vil så mener du klart det er på tide....og siger han nej.,... ja så ved du hvad du har at arbejde med....så må du bare finde ud af om du kan leve med den beslutning.
mange hilsner herfra

Anmeld

23. september 2009

Jahuu

nutche skriver:

åh hvor jeg dog føler med dig.
men en lille historie:

da jeg mødte min mand var det mig der ikke ville ha flere børn (jeg har 3 og han har 1 fra tidligere)
min mand blev ved med at snakke lidt om det, men jeg stod fast på mit. han snakkede ikke om det konstant, men det belv nævnt engang imellem.
da vi købte hus fandt vi tilfældigvis et hvor der var et ekstra værelse,,,og da vi købte bil blev det også til en med en ekstra plads i.
til sidst blev jeg lidt lun på ideen... men så begyndte min mand at trække i land.... jeg stod så pludselig i en situation hvor han havde gjort hans drøm til min....og nu vidste han ikke helt alligevel.
jeg bad ham tage en beslutning. men fik et meget svagt svar om at "ikke lige nu i hvertfald"
men stadig fortsatte han med at snakke om "hvis vi nu får et barn mere"
til sidst blev jeg så frustreret at jeg bad ham beslutte sig helt endegyldigt, for jeg ønskede ikke der sku gå 10 år før jeg fik den næste...så sku vi i gang med projekt baby.... ja så ville jeg gerne starte snart...og sku vi ikke... ja så ville jeg bruge lidt mere tid på mit arbejde, for at se om der ku ske lidt på karriere fronten.
ved at tvinge ham til at tage stilling lige nu, tvang jeg ham til at vælge "enten eller" og til min store glæde blev det et ja til babyen...

hvor vil jeg hen med alt dette?
jeg synes nok at du skal stille ham stolen for døren og spørge ham om han vil ha børn eller ej, for hvis han vil så mener du klart det er på tide....og siger han nej.,... ja så ved du hvad du har at arbejde med....så må du bare finde ud af om du kan leve med den beslutning.
mange hilsner herfra

Synes det er så super dejligt for jer som kommer igennem .
Kan jeg bare ikke, har prøvet alt. han står helt fast... og hvis jeg ikke vil vente må jeg gå, det er hans indstilling. Han har været ved at gøre det for min skyld men da der ikke skete noget trak han i land igen. og det var super hårdt, for nu havde man endelig " Fået lov " Var bare så lykkelig... det ødelagde bare så meget at han trak i land.... Han siger at han ikke er klar, men at han har det bedre omkring det, men stadig at han ikke ved hvornår...

Anmeld

23. september 2009

AstridM

Min holdning er at man skal aldrig få børn for andres skyld, og det er nemt for mig at sige.

Når jeg læser det du skriver så virker han ikke som om han vil have børn nogensinde. At sige til dig at hvis du ikke vil have børn må ud gå er da en klar udmelding. Spørgsmålet er om du kan leve uden ham.

Anmeld

23. september 2009

Lone Jakobsen

Øv Øv skriver:

Synes det er så super dejligt for jer som kommer igennem .
Kan jeg bare ikke, har prøvet alt. han står helt fast... og hvis jeg ikke vil vente må jeg gå, det er hans indstilling. Han har været ved at gøre det for min skyld men da der ikke skete noget trak han i land igen. og det var super hårdt, for nu havde man endelig " Fået lov " Var bare så lykkelig... det ødelagde bare så meget at han trak i land.... Han siger at han ikke er klar, men at han har det bedre omkring det, men stadig at han ikke ved hvornår...

er du sikker på at han bliver klar og at det ikke bare er en undskyldning??
ved godt man ikke kan sige sådan noget med sikkerhed....synes bare ofte at mænd bruger den som forklaring/undskyldning

puha er ikke sød her....ved det godt

Anmeld

23. september 2009

Jahuu

AstridM skriver:

Min holdning er at man skal aldrig få børn for andres skyld, og det er nemt for mig at sige.

Når jeg læser det du skriver så virker han ikke som om han vil have børn nogensinde. At sige til dig at hvis du ikke vil have børn må ud gå er da en klar udmelding. Spørgsmålet er om du kan leve uden ham.

Han sagde det nok heller ikke sån, han siger at han ikke vil spilde min tid, for han kan ikke gi mig det jeg vil lige nu...

Når vi snakker om det siger jeg også til ham at det lyder som om at han aldrig vil have børn, for så skal han bare sige det, for så er min beslutning ikke svær. skal have børn om det bliver med eller uden ham..
Men han siger at han vil, og med mig, men at han ikke er klar...
Eller også er jeg bare dum og naiv og ikke kan se de rigtige signaler, mener så bare at han må melde klart ud...

Anmeld

23. september 2009

Jahuu

nutche skriver:

er du sikker på at han bliver klar og at det ikke bare er en undskyldning??
ved godt man ikke kan sige sådan noget med sikkerhed....synes bare ofte at mænd bruger den som forklaring/undskyldning

puha er ikke sød her....ved det godt

Har ingen ide som jeg også skriver til astridm, Det er lidt det samme...

Anmeld

23. september 2009

Lone Jakobsen

Øv Øv skriver:

Har ingen ide som jeg også skriver til astridm, Det er lidt det samme...

min erfaring er nok at mænd ikke melder klart ud.
har du lyst til at forlade ham for at få børn?
 beklager hvis du har svaret på det før, jeg læser sjældent hele debatten

Anmeld

23. september 2009

Jahuu

nutche skriver:

min erfaring er nok at mænd ikke melder klart ud.
har du lyst til at forlade ham for at få børn?
 beklager hvis du har svaret på det før, jeg læser sjældent hele debatten

Hvis han kommer og siger at han aldrig vil have børn så ja, og det ved han... Det er min store drøm, elsker børn, kan ikke leve et helt uden at få mine egne... Så derfor ku¨nne jeg nok også ligeså godt gøre det nu, det er bare meget svært, for bliver jo ved med at håbe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.