Det er rigtig kedeligt at komme i den situation

Jeg har desværre selv været det igennem, var sammen med en mand i næsten 4 år, vi var egenlig enige om at vi gerne vile have børn og sammen, men det var bare ligesom om hver gang vi snakkede om det, så skulle det lige vente lidt længere endnu, til sidst fungerede vores forhold heller ikke mere, men jeg ventede så længe så min lyst til at få et barn var blivet meget stort.
Elsker også børn og det var en af de ting jeg aldrig ville give afkald på ligesom dig.
Jeg mødte min nuværende kæreste for ca 7 mdr siden, og i dag er jeg i uge 9 og venter vores fælles barn, og ved dette bare er en rigtige beslutning.
Kan virkelig godt forstå dig at du ikke bare vil gå, men følger virkelig med dig for har selv stået i samme sitiuation, men har en veninde der var i samme "problem" og hendes kæreste gav sig selv 1 halvt år til at vende sig til tanken og i dag er de i gang med projekt baby og de er begge lige spændte på hvornår det sker.
Så begge ting kan ende lykkeligt, men det er jo et valg du ska traffe ud fra hvad der følges rigtig inden i dig

Mange knus her fra
Anmeld