Hvorfor vil han ikke ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.474 visninger
31 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Jahuu

står i den situation at mit mod er ved at være brugt... har en kæreste som ikke vil have børn nu, eller han sagde at han ville og nu vil han ikke alligevel... Har ventet i 2 år nu, og kan bare snart ikke mere.... Nogen gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Diana...

Vente på ham eller finde en anden? hård men sådan er det jo. 
Hvor gammel er han/du hvis jeg må spørge? Måske han synes han ikke er klar?
Hvis i snakker meget baby snak der hjemme kan det jo os gøre ham lidt nervøs, så måske du skulle ligge det lidt på hylden og tage det op igen om lidt tid?

Kram

Anmeld

23. september 2009

Jahuu

Diana... skriver:

Vente på ham eller finde en anden? hård men sådan er det jo. 
Hvor gammel er han/du hvis jeg må spørge? Måske han synes han ikke er klar?
Hvis i snakker meget baby snak der hjemme kan det jo os gøre ham lidt nervøs, så måske du skulle ligge det lidt på hylden og tage det op igen om lidt tid?

Kram

Jeg er 26 og han er 27...
Vi har det super godt til dagli....
Og vi har snakket meget børn, men det fandt jeg hurtig ud af ikke var nogen god ide, så det har vi ikke gjort længe...
har bare ikke lyst til at finde en anden...

Anmeld

23. september 2009

Diana...

Øv Øv skriver:

Og vi har snakket meget børn, men det fandt jeg hurtig ud af ikke var nogen god ide, så det har vi ikke gjort længe...

Det kan jeg godt forstå det os svært når man elsker en, men man bliver jo desværre nød til at tage op til overvejelse om man vil undvære børn. Men er det helt han ikke vil have børn eller bare ikke nu, er det flere år han vil vente eller bare et lille år?

Kram

Anmeld

23. september 2009

Jahuu

Diana... skriver:

Det kan jeg godt forstå det os svært når man elsker en, men man bliver jo desværre nød til at tage op til overvejelse om man vil undvære børn. Men er det helt han ikke vil have børn eller bare ikke nu, er det flere år han vil vente eller bare et lille år?

Kram

Han vil have børn, men han ved ikke om hvor lang tid .
Men tænker os lidt sån at jeg nu har ventet så længe så kan jeg vil også godt vente lidt længere, det er bare mega svært...

Anmeld

23. september 2009

Diana...

Øv Øv skriver:

Han vil have børn, men han ved ikke om hvor lang tid .
Men tænker os lidt sån at jeg nu har ventet så længe så kan jeg vil også godt vente lidt længere, det er bare mega svært...

Ja det er hård især når det er noget man brander så svært. Jeg har desværre ikke nogen råd, Men håber da meget for jer at han ombestemmer sig snart.

Du får lige et kæmpe krammer 

Anmeld

23. september 2009

Jahuu

Diana... skriver:

Ja det er hård især når det er noget man brander så svært. Jeg har desværre ikke nogen råd, Men håber da meget for jer at han ombestemmer sig snart.

Du får lige et kæmpe krammer 

Tak .

Håber virkelig osse... ville bare ønske at jeg kunne gøre et eller andet... men må nok bare lade det ligge

Anmeld

23. september 2009

Diana...

Øv Øv skriver:

Tak .

Håber virkelig osse... ville bare ønske at jeg kunne gøre et eller andet... men må nok bare lade det ligge

Ja jeg tror det er det bedste. men kan jo ikke rigtig tåle det med at blive "presset" Ha ha 

Anmeld

23. september 2009

lonemus

Øv Øv skriver:

Jeg tror desværre ikke du kommer udenom at finde en anden, hvis du virkelig ønsker dig børn og han ikke gør....ja, det er skide hårdt, men du får ikke noget godt ud af at tvinge ham til noget.

Jeg har selv stået i samme situation og jeg valgte at forlade ham efter 3 år....jeg vidste fra start han ikke ønskede sig børn, men tænkte han nok ændrede mening med årerne. Det gjorde han ikke, så jeg forlod ham. Han valgte så at sige ja til børn, da han ikke ville have jeg forlod ham, men jeg gik alligevel for jeg vidste han kun gjorde det for min skyld, hvilket der intet godt kommer ud af.

Jeg forrtyder intet og har nu 2 børn med min dejlige mand, som jeg mødte kort efter jeg forlod den forrige...det var det bedste valg nogensinde :

Der er osse håb forude for dig

Anmeld

23. september 2009

Jahuu

lonemus skriver:

Jeg tror desværre ikke du kommer udenom at finde en anden, hvis du virkelig ønsker dig børn og han ikke gør....ja, det er skide hårdt, men du får ikke noget godt ud af at tvinge ham til noget.

Jeg har selv stået i samme situation og jeg valgte at forlade ham efter 3 år....jeg vidste fra start han ikke ønskede sig børn, men tænkte han nok ændrede mening med årerne. Det gjorde han ikke, så jeg forlod ham. Han valgte så at sige ja til børn, da han ikke ville have jeg forlod ham, men jeg gik alligevel for jeg vidste han kun gjorde det for min skyld, hvilket der intet godt kommer ud af.

Jeg forrtyder intet og har nu 2 børn med min dejlige mand, som jeg mødte kort efter jeg forlod den forrige...det var det bedste valg nogensinde :

Der er osse håb forude for dig

Men han vil jo bare gerne have børn, bare ikke nu....
Så synes det er lidt svært...
Har virkelig ikke lyst til at finde en anden, har aldrig haft en som ham. hva nu hvis jeg ikke finde det igen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.