Mine to er blevet scannet helt ved siden af og jeg blev endda scanner tit - det var så den "forkerte" vej de blev scanner forkert, men med den ene var det næsten et helt kilo ved siden af.
Det er faktisk kun min ældste datter hvor jeg blev scannet en gang i hele graviditeten, hvor jeg havde en ide om hvor stor hun blev og den holdt i forhold til størrelsen ved fødslen men de 3 andre både skønnede og scannede de helt forkert.
Og når det er sagt så var min nemmeste fødsel ham på knapt 4800, den sværeste var hende på 4040 (de andre var omkring de 4300). Men jeg ville også lyve hvis jeg sagde det ikke også handlede om hende på 4040 var den første der skulle igennem
mens han på 4800 var den 3. Og der lige et år før var en der havde banet vejen.
Mit bedste råd er at "glemme" fødslen. Nyd sparkene, nyd maven, nyd redebyggeriet, nyd du kun har de store og ikke en baby, lav en masse planer sammen med de store, oplev alle de ting der bliver besværlige med en nyfødt. Du har 3 skønne uger hvor du ikke er mor til et spædbarn nyd nyd nyd nyd nyd det. Svært at tænke på fødsel når man er ved at sprænges af kærlighed til de store der er helt optaget af pingviner, eller når man læser den bunke af børnebøger man ikke har tid til i hverdagen osv.
Anmeld
Citér