Er det for uhyggeligt til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2016

Anonym

Personligt syntes jeg de er fede men er lidt splittet om i hvornår de skal på et børneværelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2016

quindelist

morBirthe skriver:

Hejsa!

Jeg er igang med at gøre klar til når baby kommer og jeg vil gerne have noget flot plakat kunst på væggene som gerne sætter gang i noget fantasi kreativitet hos den lille.

Jeg har fundet nogle plakater som jeg syntes er ret fede og sætter gang i nogle historier, men jeg kan ikke finde ud af om de måske er lige til den uhyggelige side?

Hvad siger I?? Og har i andre gode ideer til nogle plakater som kan lidt mere end at sætte farve på væggen??

Ville til enhver tid foretrække den slags fremfor div Disney plakater, hello kitty og lign. -men det skal passe ind i helheden 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Mo9ca

morBirthe skriver:

Hejsa!

Jeg er igang med at gøre klar til når baby kommer og jeg vil gerne have noget flot plakat kunst på væggene som gerne sætter gang i noget fantasi kreativitet hos den lille.

Jeg har fundet nogle plakater som jeg syntes er ret fede og sætter gang i nogle historier, men jeg kan ikke finde ud af om de måske er lige til den uhyggelige side?

Hvad siger I?? Og har i andre gode ideer til nogle plakater som kan lidt mere end at sætte farve på væggen??

Jeg synes personligt de er meget fine, men passer til en pige på 4-5 år, ikke en baby. De går for meget ind og arbejder med underbevidstheden hos sådan en størrelse. Jeg ville vente til barnet var 4-5 år.

Mvh. M

Anmeld Citér

26. januar 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
morBirthe skriver:

Hejsa!

Jeg synes både de er uhyggelige og også helt utrolig grimme

Jeg er ej heller til Disney Tema mv. som jeg synes er super smagsløst. Nogle lækre farverige retroplakater med bondegårde mv. DET synes jeg passer ind på et babyværelse

Når det så er sagt, så har vi jo forskellig smag - så held og lykke med indretningen og tillykke med graviditeten.

Anmeld Citér

26. januar 2016

Lisbeth1985

Det er fede! Men måske lidt for dystre til en baby (bortset fra den sidste) :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.