Er det for uhyggeligt til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.244 visninger
34 svar
53 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. januar 2016

morBirthe

Hejsa!

Jeg er igang med at gøre klar til når baby kommer og jeg vil gerne have noget flot plakat kunst på væggene som gerne sætter gang i noget fantasi kreativitet hos den lille.

Jeg har fundet nogle plakater som jeg syntes er ret fede og sætter gang i nogle historier, men jeg kan ikke finde ud af om de måske er lige til den uhyggelige side?

Hvad siger I?? Og har i andre gode ideer til nogle plakater som kan lidt mere end at sætte farve på væggen??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

SofiaMik

Min mening: de er utroligt dystre og jeg ville end ikke have dem i mit hus og slet ikke til baby. Jeg ville nok vælge nogle wallsticker med eventyrtema eller noget fra Disney.

Anmeld Citér

25. januar 2016

Kløver

Især den første og nr 3 er for meget, men ikke noget jeg ville vælge til et børneværelse 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Mutti84

Jeg synes i hvert fald ikke de er særligt børnevenlige

Jeg ville helst ikke have dem i mit hjem, for synes selv de ser ret uhyggelige ud...

Håber du kan bruge mit svar

Anmeld Citér

25. januar 2016

Rockertand

morBirthe skriver:

Hejsa!

Jeg er igang med at gøre klar til når baby kommer og jeg vil gerne have noget flot plakat kunst på væggene som gerne sætter gang i noget fantasi kreativitet hos den lille.

Jeg har fundet nogle plakater som jeg syntes er ret fede og sætter gang i nogle historier, men jeg kan ikke finde ud af om de måske er lige til den uhyggelige side?

Hvad siger I?? Og har i andre gode ideer til nogle plakater som kan lidt mere end at sætte farve på væggen??

Et spædbarn er ligeglad, men ved ikke, hvordan et ældre barn vil reagere, personligt ville jeg ikke hænge dem op, synes ikke de er pæne eller dekorative på nogen måder.

Ville hellere vælge nogle meget farverige billeder/malerier af dyr i stedet, så kan barnet pege og I kan snakke om dyrene.

Anmeld Citér

25. januar 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Som alle de andre skriver var det aldrig noget jeg ville hænge op i et børneværelse. Det er slet ikke børnebilleder

Anmeld Citér

25. januar 2016

Sørens

morBirthe skriver:

Hejsa!

Jeg synes de er vildt flotte!

Anmeld Citér

25. januar 2016

Skouboe

Hvis du gerne vil have noget lidt anderledes, hvad så med de fugleplakater her? (nede i bunden)

http://www.happycolours.dk/plakattryk 

Anmeld Citér

25. januar 2016

tarkoflen

morBirthe skriver:

Hejsa!

Hvis jeg skulle vælge en skulle det være den der hedder Pigen i kulden. De andre synes jeg er lidt for uhyggelige, omvendt hvis barnet er vokset op med dem, er det måske ikke uhyggeligt for ham/hende  

Anmeld Citér

25. januar 2016

Sedigfor

Jeg vil ikke engang selv ku li at kigge op dem .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.