Er det for uhyggeligt til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2016

Carina:-)

Ikke min stil som sådan ,men tænker ikke de er specielt uhyggelige bare sådan lidt " er det ikke set før" agtige .

Synes de minder mig om noget jeg har set før men det kan jo være det er dem jeg har set 

Men nej jeg ville ikke købe dem ,ikke pga de er specielt uhyggeligt men fordi de ikke er fede i min verden Smag og behag hedder det vel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Mom2Two

morBirthe skriver:

Hejsa!

Jeg er igang med at gøre klar til når baby kommer og jeg vil gerne have noget flot plakat kunst på væggene som gerne sætter gang i noget fantasi kreativitet hos den lille.

Jeg har fundet nogle plakater som jeg syntes er ret fede og sætter gang i nogle historier, men jeg kan ikke finde ud af om de måske er lige til den uhyggelige side?

Hvad siger I?? Og har i andre gode ideer til nogle plakater som kan lidt mere end at sætte farve på væggen??

Jeg havde heller aldrig tænkt a hænge dem på et børneværele, eller i mit hus  syntes de er depressive, og ret dystre... 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Krydserfingre

Synes de er fine i sig selv, men jeg havde nok valgt noget barnet kunne "lære" af - jeg er selv i gang med at dekorere babyværelse og jeg har valgt noget med dyr og alfabet-agtige-ting som vi senere hen kan snakke om  

Anmeld Citér

25. januar 2016

TNBC

Christine skriver:

Jeg tilhører nok et absolut mindretal, da jeg faktisk synes de er ret seje 

Til gengæld synes jeg de passer bedre på et teenageværelse end på et babyværelse. Jeg er sikker på baby ikke ville blive bange, men der er jo ingen grund til at skræmme livet af bedsteforældrene eller barnepigen 

(jeg ved ikke hvorfor folk synes de er så skumle, men det er der åbenbart en del der gør)

Jeg ville kigge på Mimi's circus hvis jeg var dig. Og jeg kan også anbefale Society6. Der er i hvert fald nogle enkelte jeg synes godt kan passe på et børneværelse. Og der er mange forskellige kunstnere 

Jeg synes også de er seje..

Anmeld Citér

25. januar 2016

o1Mutte

Katafalk skriver:

Reklame much? 

Anmeld Citér

25. januar 2016

loop

morBirthe skriver:

Hejsa!

Jeg er igang med at gøre klar til når baby kommer og jeg vil gerne have noget flot plakat kunst på væggene som gerne sætter gang i noget fantasi kreativitet hos den lille.

Jeg har fundet nogle plakater som jeg syntes er ret fede og sætter gang i nogle historier, men jeg kan ikke finde ud af om de måske er lige til den uhyggelige side?

Hvad siger I?? Og har i andre gode ideer til nogle plakater som kan lidt mere end at sætte farve på væggen??

Jeg har ikke trykket på linket. Det gør jeg aldrig, når der ikke står en konkret adresse. Jeg gætter på, der er en besøgstæller på siden, den fik så ikke et besøg fra mig.

Men jeg har besøgt din profil. Jeg synes dit indlæg var pudsigt, så jeg ville se, hvad du ellers har skrevet herinde.

Det eneste jeg fandt var, at du er oprettet i dag d. 25. januar 2016.

Anmeld Citér

25. januar 2016

Doubleup

morBirthe skriver:

Hejsa!

Jeg syntes de er alt for dystre til et lille barn ��

Anmeld Citér

25. januar 2016

Doubleup

Christine skriver:

Jeg tilhører nok et absolut mindretal, da jeg faktisk synes de er ret seje 

Til gengæld synes jeg de passer bedre på et teenageværelse end på et babyværelse. Jeg er sikker på baby ikke ville blive bange, men der er jo ingen grund til at skræmme livet af bedsteforældrene eller barnepigen 

(jeg ved ikke hvorfor folk synes de er så skumle, men det er der åbenbart en del der gør)

Jeg ville kigge på Mimi's circus hvis jeg var dig. Og jeg kan også anbefale Society6. Der er i hvert fald nogle enkelte jeg synes godt kan passe på et børneværelse. Og der er mange forskellige kunstnere 

Jeg syntes også de er seje og kan også godt lide dem men ville ikke selv have dem i mit hus med børn specielt ikke med min datter på 2, hun ville begynde at græde og det gider jeg ikke hver dag 

Anmeld Citér

25. januar 2016

merethe

Profilbillede for merethe
morBirthe skriver:

Hejsa!

Puha, dem ville jeg få mareridt af at se på, jeg kan ikke lide dem og jeg synes ikke de egner sig på et børneværelse

Anmeld Citér

25. januar 2016

Babilooo

De ville være for meget selv for mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.