jeg bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

oo

Wannabemom skriver:

Sender dig mange tanker og en masse opbakning. Har jo selv lige været igennem det igen igen. Vi er bare nødt til at holder fast i den tanke at det kommer til at lade sig gøre en dag.

du har ret....man blir bare så opgivende og lige det øjeblik hvor man ser blodet på papiret er det ligesom om al luften blir slået ud af en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

millesofie

Tjuhl skriver:

ja, jeg ved der er mange der følger med i hvordan det mon går hos os, men jeg er netop begyndt at bløde her til morgen.
siden maj har min mens startet med pletblødning 10-8 dage før min rigtige mens, og denne måned var de 10 dage før i lørdags, og der var ingenting, så jeg var naturligvis glad, men jeg så også tiden an, for Lisbeth2910 havde fortalt mig, at der er hcg i de ægløsningssprøjter vi tager og det sidder i kroppen op til 12 dage efter den er taget. de 12 dage var gået igår og sørme om jeg ikke starter med at bløde her til morgen....

så ja, jeg er rimelig sikker på, der ikke er noget at rafle om og jeg sidder bare herhjemme og er PISSE ked af det og PISSE sur og føler mig som en kæmpe idiot, at jeg blir ved at prøve at opnå det umulige

Hej
Jeg synes lige jeg ville skrive til dig, da jeg selv har været alt det møj i gennem...  

jeg ved man bliver ked, sur, depri, osv.. det gør ondt inden i hver gang det mislykkes, MEN TAB IKKE MODET..
du fortjener jo også et barn, så det skal nok komme.
det væreste der kan ske er at du mister håbet, jeg vil indrømme at jeg var meget tæt på at miste håbet, jeg havde givet det tre forsøg mere.. men så.. ja så var den der, lige som jeg havde givet op, og havde bestilt endnu en afslappende ophold hos venner i jylland.
Men bagefter når det er lykkes og alt er godt, så har det været det hele værd uandset hvor ked af det jeg har været.

prøv at få det beste ud af ventetiden (ved det er svært) book et weekend ophold, slap lidt af og kom lidt væk fra tingene der hjemme og få ladet op i nogle andre omgivelser
det hjælper, det lover jeg

mange hilsner Mille-Sofie

Anmeld

26. september 2009

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

ja, jeg ved der er mange der følger med i hvordan det mon går hos os, men jeg er netop begyndt at bløde her til morgen.
siden maj har min mens startet med pletblødning 10-8 dage før min rigtige mens, og denne måned var de 10 dage før i lørdags, og der var ingenting, så jeg var naturligvis glad, men jeg så også tiden an, for Lisbeth2910 havde fortalt mig, at der er hcg i de ægløsningssprøjter vi tager og det sidder i kroppen op til 12 dage efter den er taget. de 12 dage var gået igår og sørme om jeg ikke starter med at bløde her til morgen....

så ja, jeg er rimelig sikker på, der ikke er noget at rafle om og jeg sidder bare herhjemme og er PISSE ked af det og PISSE sur og føler mig som en kæmpe idiot, at jeg blir ved at prøve at opnå det umulige

EEEJ NOGET ØV!!! FØLER MED DIG SØDE!!!!!

KÆMPE KRAMMER

Anmeld

27. september 2009

ka-75

Tjuhl skriver:

hej er ny på siden.... i onsdags fik jeg taget 12 æg ud, jeg ringer derop dagen efter og får at vide de 10 af dem er befrugtet, blir jo selvfølgelig rigtig rigtig glad .... men så fredag får jrg at vide at de 5 af æggene var der for mange kerner i (kromsom fejl) og 3 af dem var gået til så der var lige pludselig kun 2 tilbage, ringede så derop lørdag(idag) og fik den triste nyhed at det ene æg var gået i stå og det andet ikke havde delt sig godt nok er der nogle der har erfarring med at deres æg også danner for mange kerner, synes ikke jeg har hørT om det før, er lidt bange for at jeg får samme besked igen, eller måske de kan stimulere på en anden måde næste gang så der ikke går så mange æg til spilde??????

Anmeld

27. september 2009

oo

ka-75 skriver:

hej er ny på siden.... i onsdags fik jeg taget 12 æg ud, jeg ringer derop dagen efter og får at vide de 10 af dem er befrugtet, blir jo selvfølgelig rigtig rigtig glad .... men så fredag får jrg at vide at de 5 af æggene var der for mange kerner i (kromsom fejl) og 3 af dem var gået til så der var lige pludselig kun 2 tilbage, ringede så derop lørdag(idag) og fik den triste nyhed at det ene æg var gået i stå og det andet ikke havde delt sig godt nok er der nogle der har erfarring med at deres æg også danner for mange kerner, synes ikke jeg har hørT om det før, er lidt bange for at jeg får samme besked igen, eller måske de kan stimulere på en anden måde næste gang så der ikke går så mange æg til spilde??????

prøv at ryk dette indlæg ind under barnløshedsbehandlingsgruppen

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

ka-75 skriver:

Hvor er det dog frygteligt for dig  Først at få at vide at det gik godt og derefter at ingen overlevede...10 æg!!

Du får et KÆMPE  af mig og håber at det går bedre næste gang.

Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.