jeg bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

pussekat

Tjuhl skriver:

ja, jeg ved der er mange der følger med i hvordan det mon går hos os, men jeg er netop begyndt at bløde her til morgen.
siden maj har min mens startet med pletblødning 10-8 dage før min rigtige mens, og denne måned var de 10 dage før i lørdags, og der var ingenting, så jeg var naturligvis glad, men jeg så også tiden an, for Lisbeth2910 havde fortalt mig, at der er hcg i de ægløsningssprøjter vi tager og det sidder i kroppen op til 12 dage efter den er taget. de 12 dage var gået igår og sørme om jeg ikke starter med at bløde her til morgen....

så ja, jeg er rimelig sikker på, der ikke er noget at rafle om og jeg sidder bare herhjemme og er PISSE ked af det og PISSE sur og føler mig som en kæmpe idiot, at jeg blir ved at prøve at opnå det umulige

hejsa
her selv lige prøve det med at blød 2 dag før jeg skulle have tag blodprøve man  og tro det er også som det er når med når æg ikke vil sætte sig fast
mange  her fra håbet det lykke for os

p.s skal du ikke have tage blodprøve på 14 dag ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

oo

pussekat skriver:

hejsa
her selv lige prøve det med at blød 2 dag før jeg skulle have tag blodprøve man  og tro det er også som det er når med når æg ikke vil sætte sig fast
mange  her fra håbet det lykke for os

p.s skal du ikke have tage blodprøve på 14 dag ???

det er pissehamrende hårdt jeg skal forresten bare hjemmeteste på tirsdag....hvilket virker sådan lidt BLAAAH nu, men det SKAL man jo når man er tilknyttet klinikken.

Anmeld

23. september 2009

Becks

Tjuhl skriver:

ja, jeg ved der er mange der følger med i hvordan det mon går hos os, men jeg er netop begyndt at bløde her til morgen.
siden maj har min mens startet med pletblødning 10-8 dage før min rigtige mens, og denne måned var de 10 dage før i lørdags, og der var ingenting, så jeg var naturligvis glad, men jeg så også tiden an, for Lisbeth2910 havde fortalt mig, at der er hcg i de ægløsningssprøjter vi tager og det sidder i kroppen op til 12 dage efter den er taget. de 12 dage var gået igår og sørme om jeg ikke starter med at bløde her til morgen....

så ja, jeg er rimelig sikker på, der ikke er noget at rafle om og jeg sidder bare herhjemme og er PISSE ked af det og PISSE sur og føler mig som en kæmpe idiot, at jeg blir ved at prøve at opnå det umulige

Oev ogsaa soede...
Men jeg ved den er der - Det SKAL den vaere...

Saa du har alle mine tanker paa Tirsdag...

En stor  fra mig til dig...

Knus

Anmeld

23. september 2009

Berg

Glemte at skrive at zoneterapien også hjalp på pletblødningerne før mens. Istedet for 8 dage blev det til 1-2 dage. Det giver altså betydelig bedre livskvalitet, selvom det måske lyder dumt. Så føler man sig da lidt mere "normal"!!

Anmeld

23. september 2009

mariamiss6

Årh Tjuhl, jeg er rigtig ked af du nu bløder..... jeg vil fortsat krydse fingre for jer... Og så håber jeg ikke i helt mister modet....

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

Åh Trine altså!!

Hvor er jeg ked af det...FANDENS også, kan godt forstå at du er vred og pisse frustreret over det
Kan det være, som Søren og lægen, siger at der stadig er håb? (som jeg læser det) Måske er det en implantationsblødning??
Men jeg forstår også godt, at du næsten ikke har lyst til at teste nu, men måske du skal gøre det alligevel?!

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige andet end, at jeg tænker på dig - håber at du ikke mister modet helt selvom det er en kæmpe skuffelse.

Masser af knus og tanker
Dorthe

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

dorthemus skriver:

Åh Trine altså!!

Hvor er jeg ked af det...FANDENS også, kan godt forstå at du er vred og pisse frustreret over det
Kan det være, som Søren og lægen, siger at der stadig er håb? (som jeg læser det) Måske er det en implantationsblødning??
Men jeg forstår også godt, at du næsten ikke har lyst til at teste nu, men måske du skal gøre det alligevel?!

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige andet end, at jeg tænker på dig - håber at du ikke mister modet helt selvom det er en kæmpe skuffelse.

Masser af knus og tanker
Dorthe

Glemte lige at sige, at selvfølgelig er du ikke en kæmpe idiot fordi du bliver ved med at prøve og ønsker dig et barn

Anmeld

23. september 2009

oo

jo det kan være alt muligt andet, det tror jeg bare ikke på det er det er underligt, for som menneske er jeg sådan en "glasset er halvt fuldt" person, men i den her forbindelse er jeg helt bestemt en "glasset er halvt tomt" person. øv, idag er bare en møgdag.
jeg skal teste uanset om jeg så styrtbløder på tirsdag, sådan er reglerne med klinikken, men det føles virkelig som at skulle losse sig selv i maven når man lige har fået pusten igen - hvis du forstår?

Anmeld

23. september 2009

6800

Ihhhh øv....du får lige en kæmpe herfra

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

jo det kan være alt muligt andet, det tror jeg bare ikke på det er det er underligt, for som menneske er jeg sådan en "glasset er halvt fuldt" person, men i den her forbindelse er jeg helt bestemt en "glasset er halvt tomt" person. øv, idag er bare en møgdag.
jeg skal teste uanset om jeg så styrtbløder på tirsdag, sådan er reglerne med klinikken, men det føles virkelig som at skulle losse sig selv i maven når man lige har fået pusten igen - hvis du forstår?

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at lige nu virker det fuldstændigt formålsløst at skulle teste, vel nærmest som at blive grinet lige op i ansigtet!
Hvor er det altså frygteligt for jer...og pisse uretfærdigt

Jeg ved godt, at det ikke hjælper meget lige nu, men i den tid jeg har "kendt" dig herinde virker du som et meget dejligt menneske med en kæmpe hjerte og stort overskud og de gange du har svaret på mine indlæg eller skrevet mere privat har dine ord altid haft stor stor betydning for mig.
Jeg håber virkeligt ikke du giver op for du SKAL bare have den baby

fra mig til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.