jeg bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

NaFe

Sådan noget L*** altså......  Øv vor er det bare uretfærdigt a i skal alt det her igennem.... Men er sikker på det nok skal lykkes og i vil få en guldklump der har været al kampen og tårene værd.... Du må bare ikke give op...

Kæmpe kram til dig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

oo

dorthemus skriver:

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at lige nu virker det fuldstændigt formålsløst at skulle teste, vel nærmest som at blive grinet lige op i ansigtet!
Hvor er det altså frygteligt for jer...og pisse uretfærdigt

Jeg ved godt, at det ikke hjælper meget lige nu, men i den tid jeg har "kendt" dig herinde virker du som et meget dejligt menneske med en kæmpe hjerte og stort overskud og de gange du har svaret på mine indlæg eller skrevet mere privat har dine ord altid haft stor stor betydning for mig.
Jeg håber virkeligt ikke du giver op for du SKAL bare have den baby

fra mig til dig..

tusind tusind tak  

Søren sir "det er for tidligt at give op, basta!", så det er godt nok, at han kan holde kampgejsten i live ... men han ved også godt at det er svært at være kvinden i den her kamp for det er mig der skal pilles og rodes og rages i og det er mig der er fuldkommen fucked på hormoner. men der er ingen tvivl om, at det gør rigtig ondt på ham også. nu holder vi rigtig lang weekend og fordøjer og prøver at beslutte det videre forløb.

jeg glæder mig til at kunne følge DIN graviditet i det mindste, det kan nok stille lidt af min babyhunger!!

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

tusind tusind tak  

Søren sir "det er for tidligt at give op, basta!", så det er godt nok, at han kan holde kampgejsten i live ... men han ved også godt at det er svært at være kvinden i den her kamp for det er mig der skal pilles og rodes og rages i og det er mig der er fuldkommen fucked på hormoner. men der er ingen tvivl om, at det gør rigtig ondt på ham også. nu holder vi rigtig lang weekend og fordøjer og prøver at beslutte det videre forløb.

jeg glæder mig til at kunne følge DIN graviditet i det mindste, det kan nok stille lidt af min babyhunger!!

Hvor er det bare godt, at du har Søren  
God idé med en lang weekend hvor I kan være sammen og bearbejde det hele og lægge planer.
Søde Trine, I skal nok få jeres baby

Anmeld

23. september 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

ja, jeg ved der er mange der følger med i hvordan det mon går hos os, men jeg er netop begyndt at bløde her til morgen.
siden maj har min mens startet med pletblødning 10-8 dage før min rigtige mens, og denne måned var de 10 dage før i lørdags, og der var ingenting, så jeg var naturligvis glad, men jeg så også tiden an, for Lisbeth2910 havde fortalt mig, at der er hcg i de ægløsningssprøjter vi tager og det sidder i kroppen op til 12 dage efter den er taget. de 12 dage var gået igår og sørme om jeg ikke starter med at bløde her til morgen....

så ja, jeg er rimelig sikker på, der ikke er noget at rafle om og jeg sidder bare herhjemme og er PISSE ked af det og PISSE sur og føler mig som en kæmpe idiot, at jeg blir ved at prøve at opnå det umulige

Åhh nej for pokker Trine!

Anmeld

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Puha... det er jeg fanmer ked af at læse... Selv er der stadig en chance, men jeg ved også at man som kvinde har en rimelig god intiution om, hvad der sker i ens krop...

Jeg ville ønske man kunne sige eller gøre noget, men det ved jeg også godt at man ikke kan. Jeg ved også hvordan det er, når alle andre bare er gravide, rundt om en. Det er pisse træls og man virkelig bare har kærligheden til det barn, der endnu ikke er der endnu.

Jeg håber rigtig meget det lykkes. Men som der er også er skrevet i tråden, så prøv evt. zoneterapi. Min zoneterapeud har 'gjort flere gravide' (hehe) - altså ikke bogstaveligt, men hvor de har været barnløse og blevet gravide ret kort tid efter de er startet på zoneterapi!! 

Stort kram!!

Anmeld

23. september 2009

LISBETH:-)

NNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ hvor er det bare synd for dig!!!!

Har selv været der mange mange gange, så kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det.  Det er bare noget rigtig øv, og det virker bare så død uretfærdigt! Jeg håber at i snart kommer igang igen, og det skal nok lykkedes en dag. Hvor mange gange er du blevet insimineret? Hvis man er blevet ins. 3 gange kan man blive sendt videre til ægudtagning på det offentligs regning. Måske det giver bedre pote.

Tænker rigtig meget på dig, og hvad du går igennem .-)

Lisbeth

Anmeld

23. september 2009

oo

lisbeth2910 skriver:

NNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ hvor er det bare synd for dig!!!!

Har selv været der mange mange gange, så kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det.  Det er bare noget rigtig øv, og det virker bare så død uretfærdigt! Jeg håber at i snart kommer igang igen, og det skal nok lykkedes en dag. Hvor mange gange er du blevet insimineret? Hvis man er blevet ins. 3 gange kan man blive sendt videre til ægudtagning på det offentligs regning. Måske det giver bedre pote.

Tænker rigtig meget på dig, og hvad du går igennem .-)

Lisbeth

ja, det ved vi, dette var fjerde gang. vi talte om at gå videre i sommers, men vores læge er overbevist om, at det kan lykkes med inseminering pga den måde jeg reagerer på behandlingen og så fordi det jo strengt taget er lykkedes en gang før.

men jeg tænker...vil du fortælle præcis hvordan din hormonbehandling foregår og med hvilke hormoner og hvor meget? det kunne jo være man skulle ændre lidt et sted... eller, jeg ved ikke om amn gør det, når nu jeg reagerer præcis som jeg skal og sørens sæd altid er "pæn"..???

jeg er bare så træt af hormonerne lige nu mine brystvorter gør stadig afsindigt ondt, men kvalmen er i det mindste forsvundet.

Anmeld

23. september 2009

LISBETH:-)

Tjuhl skriver:

ja, det ved vi, dette var fjerde gang. vi talte om at gå videre i sommers, men vores læge er overbevist om, at det kan lykkes med inseminering pga den måde jeg reagerer på behandlingen og så fordi det jo strengt taget er lykkedes en gang før.

men jeg tænker...vil du fortælle præcis hvordan din hormonbehandling foregår og med hvilke hormoner og hvor meget? det kunne jo være man skulle ændre lidt et sted... eller, jeg ved ikke om amn gør det, når nu jeg reagerer præcis som jeg skal og sørens sæd altid er "pæn"..???

jeg er bare så træt af hormonerne lige nu mine brystvorter gør stadig afsindigt ondt, men kvalmen er i det mindste forsvundet.

I første omgang behandling (Inden vi fik Amalie) fik jeg pergotime og så otrivelle sprøjten ved ægløsning. Der blev jeg gravid i første forsøg og aborterede og så igen i 4. forsøg hvor vi så fik Amalie.

I anden omgang fik jeg pergotime ved første forsøg, men jeg havde, som i første omgang, rigtig rigtig meget kvalme - så meget at jeg faktisk ikke kunne fungere  Gyn. synes heller ikke jeg reagerede optimalt på dem mere. Derfor skiftede jeg til puregon sprøjter . stik hver dag, men tilgengæld ingen kvalme eller lign. i første forsøg blev jeg gravid men aborterede så igen. Så har vi haft 2 forsøg hvor jeg ikke blev gravid og endelig her i 4. forsøg blev jeg så gravid igen. Alle gange har jeg fået otrivelle for ægløsning.

Har jo aborteret 3 gange så jeg er bare en mega nerve vrag uha er bare så bange for at det skal gå galt.

Vi havde aftalt at hvis det ikke var lykkedes (eller hvis det igen går galt) så ville/vil vi have taget æg ud, men vi skal selv betale da man jo kun kan få hjælp til 1 barn uden at skulle betale (ved insiminereing kan man godt få hjælp til flere)

STORT kram til dig!!!!!

Anmeld

23. september 2009

helora

Åh Trine, det er jeg godt nok ked af at høre

Anmeld

24. september 2009

Soontobemom

Tjuhl skriver:

ja, jeg ved der er mange der følger med i hvordan det mon går hos os, men jeg er netop begyndt at bløde her til morgen.
siden maj har min mens startet med pletblødning 10-8 dage før min rigtige mens, og denne måned var de 10 dage før i lørdags, og der var ingenting, så jeg var naturligvis glad, men jeg så også tiden an, for Lisbeth2910 havde fortalt mig, at der er hcg i de ægløsningssprøjter vi tager og det sidder i kroppen op til 12 dage efter den er taget. de 12 dage var gået igår og sørme om jeg ikke starter med at bløde her til morgen....

så ja, jeg er rimelig sikker på, der ikke er noget at rafle om og jeg sidder bare herhjemme og er PISSE ked af det og PISSE sur og føler mig som en kæmpe idiot, at jeg blir ved at prøve at opnå det umulige

Sender dig mange tanker og en masse opbakning. Har jo selv lige været igennem det igen igen. Vi er bare nødt til at holder fast i den tanke at det kommer til at lade sig gøre en dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.