Tjuhl skriver:
ja, det ved vi, dette var fjerde gang. vi talte om at gå videre i sommers, men vores læge er overbevist om, at det kan lykkes med inseminering pga den måde jeg reagerer på behandlingen og så fordi det jo strengt taget er lykkedes en gang før.
men jeg tænker...vil du fortælle præcis hvordan din hormonbehandling foregår og med hvilke hormoner og hvor meget? det kunne jo være man skulle ændre lidt et sted... eller, jeg ved ikke om amn gør det, når nu jeg reagerer præcis som jeg skal og sørens sæd altid er "pæn"..???
jeg er bare så træt af hormonerne lige nu
mine brystvorter gør stadig afsindigt ondt, men kvalmen er i det mindste forsvundet.
I første omgang behandling (Inden vi fik Amalie) fik jeg pergotime og så otrivelle sprøjten ved ægløsning. Der blev jeg gravid i første forsøg og aborterede og så igen i 4. forsøg hvor vi så fik Amalie.
I anden omgang fik jeg pergotime ved første forsøg, men jeg havde, som i første omgang, rigtig rigtig meget kvalme - så meget at jeg faktisk ikke kunne fungere

Gyn. synes heller ikke jeg reagerede optimalt på dem mere. Derfor skiftede jeg til puregon sprøjter . stik hver dag, men tilgengæld ingen kvalme eller lign. i første forsøg blev jeg gravid men aborterede så igen. Så har vi haft 2 forsøg hvor jeg ikke blev gravid og endelig her i 4. forsøg blev jeg så gravid igen. Alle gange har jeg fået otrivelle for ægløsning.
Har jo aborteret 3 gange så jeg er bare en mega nerve vrag uha er bare så bange for at det skal gå galt.

Vi havde aftalt at hvis det ikke var lykkedes (eller hvis det igen går galt) så ville/vil vi have taget æg ud, men vi skal selv betale da man jo kun kan få hjælp til 1 barn uden at skulle betale (ved insiminereing kan man godt få hjælp til flere)
STORT kram til dig!!!!!
Anmeld