jeg bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.307 visninger
35 svar
0 synes godt om
23. september 2009

oo

ja, jeg ved der er mange der følger med i hvordan det mon går hos os, men jeg er netop begyndt at bløde her til morgen.
siden maj har min mens startet med pletblødning 10-8 dage før min rigtige mens, og denne måned var de 10 dage før i lørdags, og der var ingenting, så jeg var naturligvis glad, men jeg så også tiden an, for Lisbeth2910 havde fortalt mig, at der er hcg i de ægløsningssprøjter vi tager og det sidder i kroppen op til 12 dage efter den er taget. de 12 dage var gået igår og sørme om jeg ikke starter med at bløde her til morgen....

så ja, jeg er rimelig sikker på, der ikke er noget at rafle om og jeg sidder bare herhjemme og er PISSE ked af det og PISSE sur og føler mig som en kæmpe idiot, at jeg blir ved at prøve at opnå det umulige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

MetteT

Ved slet ikk hva jeg ska skrive søde.. Men du ska i hvert fald lige ha et kæmpe knus...

Mette

Anmeld

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fandens da osse!!!   Kan virkelig godt forstå at du er topfrustreret og møghamrende ked af det. Hvor er det bare urimeligt!!!!

Men er du HELT sikker på at der ikke er noget håb? Jeg blødte faktisk en uges tid omkring 4.uge, ikke voldsomt, men dog jævnt, og jeg er da stadig "on"....

Stort stort knus til dig
Rosa

Anmeld

23. september 2009

cille22

puha, ja man kan jo ikke sige så meget andet end håber det lykkes!!

Knus cecilie

Anmeld

23. september 2009

sarahb

IHHHHH!!!for H.... da!!!!!

Kan du íkk komme op og blive tjekket eller noget så du ikk skal sidde dehjemme og ikk vide noget Helt....

Ihhhhh jeg håber bare der er noget. så meget!!!!

Sender dig en kææææmpe Kram med masser af trøst og varme!

Anmeld

23. september 2009

Diana...

Det jeg virkelig ked af kan godt forstå du bare er mega øv. Du får lige et kæmpe   her fra og en masse  for at det snart lykkes.

Kæmpe kram til dig og en masse tanker.

Anmeld

23. september 2009

oo

ja JEG er helt sikker, men hverken lægen eller søren er helt sikre, der kan sagtens være noget selvom jeg pletbløder, men jeg tror ikke en meter på det. åh, jeg orker bare ikke mere lige nu! jeg SKAL jo stadig teste på tirsdag (fordi det skal man) og så kan jeg stå der og slå fast med syvtommersøm at NEJ, du fungerer ikke som du skal, NEJ du skal ikke have et barn, NEJ der er ikke ret meget kvinde inde i dig

Anmeld

23. september 2009

sarahb

ÅHHH jeg kan slet ikk bære at du skal igennem dette... det er så frygteligt... at du skal opleve et nederlag igen... Jeg har seriøst SÅ meget lyst til at skal opleve noget positivt snart, at jeg kunne finde på alt muligt, det er såååå hårdt at høre at du er helt færdig.. Det er uretfærdigt at du som er så skøn og bliver den dejligste mor skal igennem dette for at få lov at få jeres drømmebarn, og så er der alkoholikere og narkomaner der ikk kan varetage et barn der får lov af naturen

Jeg hepper stadig og er optimistisk at det SKER!!! Og du duer, du er KVINDE med stort K!!

Anmeld

23. september 2009

Berg

Kære Tjuhl

Prøv zoneterapi og E- vitamin! Find en god behandler med speciale i barnløshed, og hav lidt tålmodighed (betydelig nemmere sagt end gjort).
Vi prøvede i 4 år at få nr. 2.
Var igennem en hulens masse hormonbehandlinger med pergotime og ovitrelle(ægløsningssprøjte). Da jeg sagde stop til flere hormoner og istedet prøvede zoneterapi var der gevinst 5 mdr. efter. Ikke hurtigt men bestemt værd at prøve.
Jeg har åbenbart samme cyklus som dig, med at pletbløde en god uge inden mens kommer. Det er ikke særlig fedt!

Dorte  med Laurits på 11 uger

Anmeld

23. september 2009

oo

Berg skriver:

Kære Tjuhl

Prøv zoneterapi og E- vitamin! Find en god behandler med speciale i barnløshed, og hav lidt tålmodighed (betydelig nemmere sagt end gjort).
Vi prøvede i 4 år at få nr. 2.
Var igennem en hulens masse hormonbehandlinger med pergotime og ovitrelle(ægløsningssprøjte). Da jeg sagde stop til flere hormoner og istedet prøvede zoneterapi var der gevinst 5 mdr. efter. Ikke hurtigt men bestemt værd at prøve.
Jeg har åbenbart samme cyklus som dig, med at pletbløde en god uge inden mens kommer. Det er ikke særlig fedt!

Dorte  med Laurits på 11 uger

ja, det kan godt være det er det vi skal ud i. jeg syntes det er hårdt med hormonerne i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.