Jeg blev da vildt ked af at høre at hende der startede tråden har valgt at forlade siden. Jeg syntes det er super trist at der er nogen der føler sig behandlet så dårligt at de ikke vil være her mere. Jeg syntes siden er super og elsker diskussioner, men der er da nogle af trådene som er meget personlige og sårbare og derfor syntes jeg at man skal skrive som står man overfor personen irl, hvis man ikke var gode venner, men blot kendte hinanden, hvordan ville man så reagere overfor personen. Og faktisk så stod der i hendes oprindelige indlæg (i hvertfald i starten) at hun havde oplevet noget lignende før med selvsamme mand, men det var der ikke mange der bed mærke i, så måske når det er de lidt mere alvorlige emner at man så lige læser to gange, så man er helt sikker på at man har forstået hvorfor og hvad der står i trådens start og derfor svarer som hvordan man selv ønskede andre skulle svare hvis man bad "fremmede" om at lytte, som jo blot var det hun gjorde.
Så hvis der er nogender snakker med hende engang, så giv hende et ekstra kram også for mig.. jeg håber faktisk at hun får mod på at komme herind igen, når alt måske er faldet lidt mere til ro med hendes familie.
Knuz fra Jane.. der elsker at diskutere, men ikke for enhver pris...
Anmeld