Nå piger... Husker i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

Znuzke skriver:

Nu er jeg sådan lidt dum som en dør og kan ikke gennemskue det der er åbenlyst for andre.
Var Anonym igår lig med Zeta? Jeg så at hans profil var slettet. Og så dukkede der en ny flittig profil op - godt nok en kvinde, men med samme formuleringer osv......

Det kan godt være at man ikke må spørge om den slags offentligt, men nu gør jeg det altså alligevel

ja det er mystisk...ved godt hvad du hentyder til.... og det kunne da godt se sådan ud... men kunne han finde på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

ekzunz

ka-ri-na skriver:

ja det er mystisk...ved godt hvad du hentyder til.... og det kunne da godt se sådan ud... men kunne han finde på det?

Jeg ved det ikke, men jeg synes bare den måde nogle blev "overfaldet" af hende igår tyder lidt på nogle forudindtagede meninger....

Jeg tænker vi måske skal starte et lille detektiv-bureau herinde....

Anmeld

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

Znuzke skriver:

Jeg ved det ikke, men jeg synes bare den måde nogle blev "overfaldet" af hende igår tyder lidt på nogle forudindtagede meninger....

ha ha.... melder mig på banen

Anmeld

23. september 2009

Becks

Znuzke skriver:

HAHA

Men ja, har godt lagt maerke til det fdu hentyder til

Anmeld

23. september 2009

LauraLW

Znuzke skriver:

hehe :-)

(psst: se min statusbesked - to sjæle en tanke)

Anmeld

23. september 2009

malou

Griner.... hvor morsomt.... nu består baby.dk af hemmelige ninjaér og detektiver..... alt sammen gør det hele MEGET hyggeligere...

Held og lykke med opklaringerne

knus malou

Anmeld

23. september 2009

ekzunz

malou skriver:

Griner.... hvor morsomt.... nu består baby.dk af hemmelige ninjaér og detektiver..... alt sammen gør det hele MEGET hyggeligere...

Held og lykke med opklaringerne

knus malou

Og så er der nogen der synes vi er nogle ensporede høns......jeg synes da vi er temmelig alsidige.....

Anmeld

23. september 2009

malou

Znuzke skriver:

Og så er der nogen der synes vi er nogle ensporede høns......jeg synes da vi er temmelig alsidige.....

ja vi er en broget forsamling i hønsegården... der er lidt til enhver smag...

og præcis sådan det skal være.....

knus malou

Anmeld

23. september 2009

N&J

Jeg blev da vildt ked af at høre at hende der startede tråden har valgt at forlade siden. Jeg syntes det er super trist at der er nogen der føler sig behandlet så dårligt at de ikke vil være her mere. Jeg syntes siden er super og elsker diskussioner, men der er da nogle af trådene som er meget personlige og sårbare og derfor syntes jeg at man skal skrive som står man overfor personen irl, hvis man ikke var gode venner, men blot kendte hinanden, hvordan ville man så reagere overfor personen. Og faktisk så stod der i hendes oprindelige indlæg (i hvertfald i starten) at hun havde oplevet noget lignende før med selvsamme mand, men det var der ikke mange der bed mærke i, så måske når det er de lidt mere alvorlige emner at man så lige læser to gange, så man er helt sikker på at man har forstået hvorfor og hvad der står i trådens start og derfor  svarer som hvordan man selv ønskede andre skulle svare hvis man bad "fremmede" om at lytte, som jo blot var det hun gjorde. 

Så hvis der er nogender snakker med hende engang, så giv hende et ekstra kram også for mig.. jeg håber faktisk at hun får mod på at komme herind igen, når alt måske er faldet lidt mere til ro med hendes familie. 

Knuz fra Jane.. der elsker at diskutere, men ikke for enhver pris... 

Anmeld

23. september 2009

wamse

Diana... skriver:

Nogen har bare brug for et KNUS andre for at debatte hun havet brug for et KNUS.

Diana som har kendt hende hele min barndom en god veninde til min søster og synes det er mega trist for hun er en utrolig sød pige og har meget at bidrage til andre ØV ØV.

Hvor er det godt og kontant skrevet, altså det med at hun havde brug for knus og ikke at debattere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.