Nå piger... Husker i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

mariamiss6

ka-ri-na skriver:

selvfølgelig må du spørge :0)

derfor:

https://www.baby.dk/debat/27208pi1/ordet-er-frit/anonym.aspx

forresten har jeg nogle andre ting jeg skal sende og jeg håber jeg kan nå det lørdag :0)

Det er helt i orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

Beck skriver:

Det vi glade for

tak :0)

Anmeld

22. september 2009

Diana...

ka-ri-na skriver:

jo det kan du tro.... jeg er nemli en af dem uden særlig meget netværk, så det var nær ved idag

men jeg giver jo svar på tiltale så på en måde er jeg jo selv ude om det

men du slipper ikke alligevel, for jeg besluttede mig for at jeg var for afhængig af siden

Åhh jeg er glad for jeg ikke slipper for dig   Og ja men er sgu afhængig af denne side 

Jeg synes at du er en af dem der giver rigtig meget til denne side du er så rolig når du skriver og det synes jeg sgu er MEGA rart så du ville være et stort tab.

Denne side er rigtig godt at få et godt netværk på synes jeg, jeg har mødt nogen fantastiske mennesker her inde og nogen ser jeg meget til. 

Kæmpe kram til dig.

Anmeld

22. september 2009

Mira0911

Mon ikke mange overvejer at forlade siden, når man bliver angrebet på en eller anden måde...

Jeg vil absolut forlade siden, hvis jeg blev total svinet til i højre og venstre retning samt på pb...

Anmeld

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

Diana... skriver:

Åhh jeg er glad for jeg ikke slipper for dig   Og ja men er sgu afhængig af denne side 

Jeg synes at du er en af dem der giver rigtig meget til denne side du er så rolig når du skriver og det synes jeg sgu er MEGA rart så du ville være et stort tab.

Denne side er rigtig godt at få et godt netværk på synes jeg, jeg har mødt nogen fantastiske mennesker her inde og nogen ser jeg meget til. 

Kæmpe kram til dig.

ja jeg tænker også at jeg på længere sigt kan møde nogle herlige tøser IRL her fra :0)

tak for de rare ord...man bliver helt smigret...

jeg prøver virkelig at "tale" på en fornuftig måde, hader mig selv når temperamentet løber løbsk så der skal virkelig meget til... og det var så nær ved idag

knus

Anmeld

22. september 2009

lonemus

ka-ri-na skriver:

ja jeg tænker også at jeg på længere sigt kan møde nogle herlige tøser IRL her fra :0)

jeg prøver virkelig at "tale" på en fornuftig måde, hader mig selv når temperamentet løber løbsk så der skal virkelig meget til... og det var så nær ved idag

knus

Du kan lige vove på at smutte - kærligt ment

Du er så skide sød og rar at have her på sitet....vi kan slet ikke undvære dig

Du får lige et kæmpe knus fra mig .

Knus fra Lone

PS: tænker sgu da lidt på hende der ville skilles...jeg var ikke selv med i debatten, jeg læste kun lige hendes indlæg, men syntes heller ikke jeg havde noget at bidrage med...håber hun er ok...!

Anmeld

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

lonemus skriver:

Du kan lige vove på at smutte - kærligt ment

Du er så skide sød og rar at have her på sitet....vi kan slet ikke undvære dig

Du får lige et kæmpe knus fra mig .

Knus fra Lone

PS: tænker sgu da lidt på hende der ville skilles...jeg var ikke selv med i debatten, jeg læste kun lige hendes indlæg, men syntes heller ikke jeg havde noget at bidrage med...håber hun er ok...!

tak, endnu en gang

ja stakkels pige... jeg håber hun har en masse familie og venner der støtter op

Anmeld

23. september 2009

Mira0911

Jeg ved godt at det bare ting hun skulle ud med, men derfor må jeg vel godt komme med min mening om hendes handling?

Jeg skrev at jeg synes at det lige var hurtig nok - Noget i den stil...
Og slet ikke noget ondt i det overhovedet...

Anmeld

23. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Jeg ved godt at det bare ting hun skulle ud med, men derfor må jeg vel godt komme med min mening om hendes handling?

Jeg skrev at jeg synes at det lige var hurtig nok - Noget i den stil...
Og slet ikke noget ondt i det overhovedet...

Der da ikke nogen der sige du ikke må sige din mening. Men det jo nok ikke lige det man har brug for at høre... 

Anmeld

23. september 2009

ekzunz

ka-ri-na skriver:

knus

Nu er jeg sådan lidt dum som en dør og kan ikke gennemskue det der er åbenlyst for andre.
Var Anonym igår lig med Zeta? Jeg så at hans profil var slettet. Og så dukkede der en ny flittig profil op - godt nok en kvinde, men med samme formuleringer osv......

Det kan godt være at man ikke må spørge om den slags offentligt, men nu gør jeg det altså alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.