Nå piger... Husker i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

finkedinke

Dutte84 skriver:

Tråden fra igår "Vi skal skilles" ?
sad lige og læste tråden igennem....

Jeg vil nok sige at jeg på en og anden måde "angreb" hende, fordi hun var hurtig til at sige hun skulle skilles...

Kan så se at hun slet ikk er bruger på sitet mere....

Måske fordi nogen af os "angreb" hende på den måde....

Dit indlæg er lidt i tråd med noget jeg havde tænkt mig at skrive alligevel. Nu var min tanke ikke lige på hende der skulle skilles men mere generelt. Nogen gange tror jeg man glemmer at der sidder et rigtigt menneske bag skærmen og i virkeligheden ved man ikke hvornår man træder nogen over tærene, eller rammer et menneske der er skrøbeligt. 

Jeg har bemærket, at på en side som netbaby er der til tider indlæg af kvinder  hvor jeg overvejer om de har det godt inden i, eller hvor jeg tænker at de da ikke er det jeg ville kalde helt normale.
Måske er der en del på den side fordi de kan være anonyme på en anden måde end her. Men jeg tænker nogen gange på hvordan det må være at slukke pcen og gå i seng efter man har fået et verbalt overfald på en hjemmeside. Selv om det ikke er rigtig virkelighed så er det da ubehageligt alligevel og måske er det for nogen alligevel deres eneste netværk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Jeg skal bede min søster om det når hun ser hende 

Kram

du må også gerne bede hende om at give hende et kram fra mig...sendte hende et virtuelt, og ønsket om at tiden fra hinanden gør at de finder ud af det hele, men et varmt kram i virkeligheden virker bedre!

Anmeld

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

finkedinke skriver:

Dit indlæg er lidt i tråd med noget jeg havde tænkt mig at skrive alligevel. Nu var min tanke ikke lige på hende der skulle skilles men mere generelt. Nogen gange tror jeg man glemmer at der sidder et rigtigt menneske bag skærmen og i virkeligheden ved man ikke hvornår man træder nogen over tærene, eller rammer et menneske der er skrøbeligt. 

Jeg har bemærket, at på en side som netbaby er der til tider indlæg af kvinder  hvor jeg overvejer om de har det godt inden i, eller hvor jeg tænker at de da ikke er det jeg ville kalde helt normale.
Måske er der en del på den side fordi de kan være anonyme på en anden måde end her. Men jeg tænker nogen gange på hvordan det må være at slukke pcen og gå i seng efter man har fået et verbalt overfald på en hjemmeside. Selv om det ikke er rigtig virkelighed så er det da ubehageligt alligevel og måske er det for nogen alligevel deres eneste netværk.

dybt enig, var selv ved at forlade siden idag

Anmeld

22. september 2009

Diana...

finkedinke skriver:

Meget ENIG.

Anmeld

22. september 2009

Diana...

ka-ri-na skriver:

ÅHH nej ikke dig Karina.

Anmeld

22. september 2009

mariamiss6

Diana... skriver:

Nogen har bare brug for et KNUS andre for at debatte hun havet brug for et KNUS.

Diana som har kendt hende hele min barndom en god veninde til min søster og synes det er mega trist for hun er en utrolig sød pige og har meget at bidrage til andre ØV ØV.

jeg synes da også det er rigtig ærgerligt hun er smuttet.... du må også gern ehilse hende fra mig og sige at jeg synes det er synd.....

Jeg håber de finder ud af et eller andet....

Skrev privat med hende, og håber da ikke jeg har sagt noget dumt, det må du også gerne fortælle hende....

Anmeld

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

Diana... skriver:

ÅHH nej ikke dig Karina.

jo det kan du tro.... jeg er nemli en af dem uden særlig meget netværk, så det var nær ved idag

men jeg giver jo svar på tiltale så på en måde er jeg jo selv ude om det

men du slipper ikke alligevel, for jeg besluttede mig for at jeg var for afhængig af siden

Anmeld

22. september 2009

mariamiss6

ka-ri-na skriver:

må man spørge hvorfor karina????

Synes i øvrigt det er ærgerligt hver gang nogen forlader siden, fordi de føler sig trådt på eller hetzet....

Anmeld

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

mariamiss6 skriver:

må man spørge hvorfor karina????

Synes i øvrigt det er ærgerligt hver gang nogen forlader siden, fordi de føler sig trådt på eller hetzet....

selvfølgelig må du spørge :0)

derfor:

https://www.baby.dk/debat/27208pi1/ordet-er-frit/anonym.aspx

forresten har jeg nogle andre ting jeg skal sende og jeg håber jeg kan nå det lørdag :0)

Anmeld

22. september 2009

Becks

ka-ri-na skriver:

jo det kan du tro.... jeg er nemli en af dem uden særlig meget netværk, så det var nær ved idag

men jeg giver jo svar på tiltale så på en måde er jeg jo selv ude om det

men du slipper ikke alligevel, for jeg besluttede mig for at jeg var for afhængig af siden

Det vi glade for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.