Dutte84 skriver:
Tråden fra igår "Vi skal skilles" ?
sad lige og læste tråden igennem....
Jeg vil nok sige at jeg på en og anden måde "angreb" hende, fordi hun var hurtig til at sige hun skulle skilles...
Kan så se at hun slet ikk er bruger på sitet mere....
Måske fordi nogen af os "angreb" hende på den måde....
Dit indlæg er lidt i tråd med noget jeg havde tænkt mig at skrive alligevel. Nu var min tanke ikke lige på hende der skulle skilles men mere generelt. Nogen gange tror jeg man glemmer at der sidder et rigtigt menneske bag skærmen og i virkeligheden ved man ikke hvornår man træder nogen over tærene, eller rammer et menneske der er skrøbeligt.
Jeg har bemærket, at på en side som netbaby er der til tider indlæg af kvinder hvor jeg overvejer om de har det godt inden i, eller hvor jeg tænker at de da ikke er det jeg ville kalde helt normale.
Måske er der en del på den side fordi de kan være anonyme på en anden måde end her. Men jeg tænker nogen gange på hvordan det må være at slukke pcen og gå i seng efter man har fået et verbalt overfald på en hjemmeside. Selv om det ikke er rigtig virkelighed så er det da ubehageligt alligevel og måske er det for nogen alligevel deres eneste netværk.
Anmeld