Nå piger... Husker i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.088 visninger
41 svar
0 synes godt om
22. september 2009

Mira0911

Tråden fra igår "Vi skal skilles" ?
sad lige og læste tråden igennem....

Jeg vil nok sige at jeg på en og anden måde "angreb" hende, fordi hun var hurtig til at sige hun skulle skilles...

Kan så se at hun slet ikk er bruger på sitet mere....

Måske fordi nogen af os "angreb" hende på den måde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Jeg vil nok sige at jeg på en og anden måde "angreb" hende, fordi hun var hurtig til at sige hun skulle skilles...

ej hvor synd! det må ikke være rart....

Anmeld

22. september 2009

Stumpen

Inden jeg skriver videre, så vil jeg sige at jeg ikke har læst tråden du skriver om, og derfor ikke hentyder til nogen indlæg, men vil blot sige at det viser at vi skal passe på hvad vi skriver til hinanden.. Selvfølgelig skal vi ikke gå med fløjshandsker, men derfor kan man godt tænke sig om og have lidt situationsfornemmelse -for i dette tilfælde, så kan det ikke være sjovt at komme frem til at man gerne vil skilles...

Anmeld

22. september 2009

Sweet1978

Jeg så den men var ikke inde i den... Synes ikke jeg havde noget at bidrage med - men da ikke en lykkelig slutning... Øv øv ja vi må passe lidt på hinanden...

Anmeld

22. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Tror hun skulle have ventet lidt med at offenlig gøre det for hun misforstod også meget  af det vi sagde for at prøve at hjælpe. Og tror det er fordi hun stadig har været i chok over hun har fundet ud af det og gal. Så var nok for tidligt hun skrev om det.

Jeg føler ikke selv jeg angreb hende, jeg sagde min mening fordi jeg selv har været det igennem og fortalte hende også at det ikke var for at angribe hende at jeg sagde sådan, og tror også hun forstod det.

Ved så ikke hvor langt den kørte ud efter det, andet end at det næsten gik ud på at svine hinanden ned.

Og er ikke for at lyde hård at jeg skriver det. Men hun ved hvordan der er herinde da hun skrev det og ikke alle vil syntes det nok var det rigtige at gøre.

Anmeld

22. september 2009

Diana...

Nogen har bare brug for et KNUS andre for at debatte hun havet brug for et KNUS.

Diana som har kendt hende hele min barndom en god veninde til min søster og synes det er mega trist for hun er en utrolig sød pige og har meget at bidrage til andre ØV ØV.

Anmeld

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

Diana... skriver:

Nogen har bare brug for et KNUS andre for at debatte hun havet brug for et KNUS.

Diana som har kendt hende hele min barndom en god veninde til min søster og synes det er mega trist for hun er en utrolig sød pige og har meget at bidrage til andre ØV ØV.

ej vil du ikke godt give hende et knus fra mig så? jeg synes det er dybt trist

Anmeld

22. september 2009

Diana...

ka-ri-na skriver:

ej vil du ikke godt give hende et knus fra mig så? jeg synes det er dybt trist

Jeg skal bede min søster om det når hun ser hende 

Kram

Anmeld

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

Diana... skriver:

Jeg skal bede min søster om det når hun ser hende 

Kram

tak

Anmeld

22. september 2009

Diana...

suanne85 skriver:

Tror hun skulle have ventet lidt med at offenlig gøre det for hun misforstod også meget  af det vi sagde for at prøve at hjælpe. Og tror det er fordi hun stadig har været i chok over hun har fundet ud af det og gal. Så var nok for tidligt hun skrev om det.

Jeg føler ikke selv jeg angreb hende, jeg sagde min mening fordi jeg selv har været det igennem og fortalte hende også at det ikke var for at angribe hende at jeg sagde sådan, og tror også hun forstod det.

Ved så ikke hvor langt den kørte ud efter det, andet end at det næsten gik ud på at svine hinanden ned.

Og er ikke for at lyde hård at jeg skriver det. Men hun ved hvordan der er herinde da hun skrev det og ikke alle vil syntes det nok var det rigtige at gøre.

Men igen hun skriver jo netop så tidligt fordi hun har noget hun gerne vil ud med og brug for et kram. Hvis du selv har været i gennem det ved du jo os at så kort tid efter har man sgu bare brug for et kram og absolut ikke at få at vide at alle andre synes det man gør er forkert. JA jeg ved godt dette er en debat side men igen når folk skriver om deres fødsels som de synes er hård så debatter man jo ikke om hvor vidt den er hård eller ikke osv osv hun skriver netop at hun havet brug for at komme af med det ikke et spørgsmål om det hun gør er rigtigt eller ej.

Knus Diana der os har været det igennem og KUN ville synes det var hårder hvis alle skulle sige at de synes det ikke det var en god beslutning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.