Lillesøster/bror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Nå !  Testen var negativ. Øv ! Hvor er det træls.  Han mente jeg nok havde haft en meget tidlig abort. Årh det hårdt., selvom det så tidligt så er det noget andet, når man ikke ved man er gravid. 

Han sagde jeg var velkommen til a komme op med endnu en prøve om en uges tid. Men tænker det forbi..

Næste ægløsning er manden ikke hjemme !  

Øv øv, træls ... Hvorlænge før er han væk, for sæd kan jo holde sig nogle dage?!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Øv øv, træls ... Hvorlænge før er han væk, for sæd kan jo holde sig nogle dage?!!

Fra d 1 tidlig om morgenen til den 7 sent aften 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Fra d 1 tidlig om morgenen til den 7 sent aften 

Ja så kommer det nok til at knibe, men så må du benytte muligheden til at forkæle dig selv lidt og nyde dig. - selvom det er træls at vente endnu en måned  

jeg er også spændt på om denne omgang giver frugt, men jeg skal så først teste omkring D. 1, så der er lidt tid endnu

Anmeld Citér

15. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Ja så kommer det nok til at knibe, men så må du benytte muligheden til at forkæle dig selv lidt og nyde dig. - selvom det er træls at vente endnu en måned  

jeg er også spændt på om denne omgang giver frugt, men jeg skal så først teste omkring D. 1, så der er lidt tid endnu

Prøvede lige a regne på nettet om mon ægløsning. Den sku muligvis ligge omkring den 23 til den 27 så måske er der håb

Uh ha. Ja der er lidt tid endnu. Men jeg krydser hvert fald for dig. Dagene går nok stærkt når der er noget a se til 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Prøvede lige a regne på nettet om mon ægløsning. Den sku muligvis ligge omkring den 23 til den 27 så måske er der håb

Uh ha. Ja der er lidt tid endnu. Men jeg krydser hvert fald for dig. Dagene går nok stærkt når der er noget a se til 

Ja vi krydser for os begge og nyder poderne i mens 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.