Lillesøster/bror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Jeg tror den er der så, hvis din mens ikke er så kraftig. Træls med SF men lyder da som et ok forløb efterfølgende. Du skal ikke frygte veerne. Mit vand gik kl 1715 og han blev født kl 1850. Jeg fik ikke så meget som en Panodil og ja det var smerter fra helvede og jeg skreg hele vejen til sygehuset, men taget i betragtning at det gik så hurtigt med veer med under 30 sek interval så tænker jeg kun gode tanker om (forhåbentlig) næste fødsel  spændende at se om der er to streger til tiden når du "rigtig" kan teste

Jeg havde en rigtig god førstegangsfødsel synes jeg selv.   Hmm.. puha smertehelvede.  Det det jeg ikke glæder mig til. Men flot du ikke fik noget som helst

Jeg var rigtig gode venner med lattergassen hvert fald haha. 

Jeg er spændt på om mensen bliver kraftigere i morgen. Har hadt kramper, jag stikken og muren i maven i dag. Og i venstre side (lysken) hvornår mon jeg kan teste igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Jeg havde en rigtig god førstegangsfødsel synes jeg selv.   Hmm.. puha smertehelvede.  Det det jeg ikke glæder mig til. Men flot du ikke fik noget som helst

Jeg var rigtig gode venner med lattergassen hvert fald haha. 

Jeg er spændt på om mensen bliver kraftigere i morgen. Har hadt kramper, jag stikken og muren i maven i dag. Og i venstre side (lysken) hvornår mon jeg kan teste igen. 

Jeg fik intet fordi det ikke kunne nås det tog 25 min fra jeg ankom på sygehuset til jeg fødte ham, ellers havde jeg også fået alt hvad den kunne trække

du kan vel sagtens teste i morgen, hvis 1. Mens er passeret. Den skal selvfølgelig bare være positiv inden for de første 5 minutter det er list spændende

Anmeld Citér

11. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Jeg fik intet fordi det ikke kunne nås det tog 25 min fra jeg ankom på sygehuset til jeg fødte ham, ellers havde jeg også fået alt hvad den kunne trække

du kan vel sagtens teste i morgen, hvis 1. Mens er passeret. Den skal selvfølgelig bare være positiv inden for de første 5 minutter det er list spændende

Hold da op .. så det sku også gået stærkt. Var det til termin? 

Hmm ja måske. Ser lige i morgen om mensen bliver kraftigere over natten. 2 dagen plejer det a styrte ud. (Sorry detaljer) 

Men.jeg krydser !!! 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Nadiapigen

Nadiapigen skriver:

Hold da op .. så det sku også gået stærkt. Var det til termin? 

Hmm ja måske. Ser lige i morgen om mensen bliver kraftigere over natten. 2 dagen plejer det a styrte ud. (Sorry detaljer) 

Men.jeg krydser !!! 

Intet blod i nat. 

Men her til morgen igen blod. Tror desværre ikke der er noget  

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Intet blod i nat. 

Men her til morgen igen blod. Tror desværre ikke der er noget  

Jeg fødte 40+2 så ja han er født til terminen. Jeg tror også en evt næste fødsel vil gå stærkt 

hmm det er jo ikke til at vide, måske du fangede en meget tidlig graviditet der ikke blev til noget så??? Har du testet igen? 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Jeg fødte 40+2 så ja han er født til terminen. Jeg tror også en evt næste fødsel vil gå stærkt 

hmm det er jo ikke til at vide, måske du fangede en meget tidlig graviditet der ikke blev til noget så??? Har du testet igen? 

Ja det kan godt være den gør det 

Hmm nej det har jeg ikke. Tænkte jeg ikke ville blive skuffet igen.  Hvis jeg tester tror jeg jeg venter til evt fredag, når mensen er overstået.  Øv hvor er det trist 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Ja det kan godt være den gør det 

Hmm nej det har jeg ikke. Tænkte jeg ikke ville blive skuffet igen.  Hvis jeg tester tror jeg jeg venter til evt fredag, når mensen er overstået.  Øv hvor er det trist 

Ja det er næsten det værste ved at prøve... Skuffelsen når det ikke virkede den pågældende måned. Men det skal nok komme (hvis den ikke allerede er der for dit vedkommende) 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Ja det er næsten det værste ved at prøve... Skuffelsen når det ikke virkede den pågældende måned. Men det skal nok komme (hvis den ikke allerede er der for dit vedkommende) 

Bløder ikke som jeg plejer hvert fald. Og plejer at have mange smerter 2 dagen men mærker slet ikke noget.  Bortset fra lidt muren en gang i mellem.  

Så tester igen når det overstået.  

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Bløder ikke som jeg plejer hvert fald. Og plejer at have mange smerter 2 dagen men mærker slet ikke noget.  Bortset fra lidt muren en gang i mellem.  

Så tester igen når det overstået.  

Det murrede hos mig da jeg var gravid i hvert fald. ��

Anmeld Citér

12. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Det murrede hos mig da jeg var gravid i hvert fald. ��

Med mik søn, fik jeg bare ikke min mens. Var kun gået 3 dages tid over da jeg tænkte jeg ville prøve a tage en test. Og den var positiv  ( testede så 4 gange haha) 

Men denne gang er det anderledes. Men 2 graviditeter er selvfølgelig ikke ens. ( hvis jeg da er gravid) kan man egentlig tage en test selvom man har mens ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.