Lillesøster/bror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2016

Cama

Mille123 skriver:

Velkommen til min søn er 7 mdr og vi går også i gang igen nu. jeg stresser også allerede. Men nok fordi vi skulle igennem fertilitet for at få guldklumpen. - jeg tror vi forsøger indtil til sommer og hvis der ikke er sket noget der naturligt så må vi igennem fertilitet igen ... Oveni i det har jeg fået min drømmestilling på job, når jeg vender tilbage til maj. Så nu er jeg også lidt i tvivl om jeg får lov at bibeholde stillingen hvis jeg bliver gravid hurtigt. Ambivalent!!!! Men jeg er 33 år, så føler ikke vi har "råd" til at vente, især ikke hvis vi måske skal have 3 børn i alt

De kan ikke fyre dig fordi du er gravid - evt tjek med fagforeningen. 

Men helt ærlig vi er kvinder og de må forvente Basel for de flestes vedkommende. 

Ps hjertelig tillykke med jobbet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Med mik søn, fik jeg bare ikke min mens. Var kun gået 3 dages tid over da jeg tænkte jeg ville prøve a tage en test. Og den var positiv  ( testede så 4 gange haha) 

Men denne gang er det anderledes. Men 2 graviditeter er selvfølgelig ikke ens. ( hvis jeg da er gravid) kan man egentlig tage en test selvom man har mens ? 

Ja ja det kan du sagtens og når du nu er "gået over tid" så burde du jo kunne se det med sikkerhed

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mille123

Cama skriver:

De kan ikke fyre dig fordi du er gravid - evt tjek med fagforeningen. 

Men helt ærlig vi er kvinder og de må forvente Basel for de flestes vedkommende. 

Ps hjertelig tillykke med jobbet 

Tak, jeg har ikke fået nyt job, men ny stilling - og nej de må/vil ikke fyre mig, men de må gerne sige jeg slal bibeholde min nuværende funktion i stedet for at få den anden. - jeg vil nemlig være den eneste som skal sidde i den nye stillingen, så tror næppe min chef vil bruge tid på at lære mig op i den for så at skulle lære en midlertidig afløser op bag efter imens jeg er på barsel 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Ja ja det kan du sagtens og når du nu er "gået over tid" så burde du jo kunne se det med sikkerhed

Tog en tidligere på dagen. Jeg ku ane en streg og dog ikke.  Ved ikke om det bare var mig. Men prøver igen når det overstået. Endnu engang skuffende  

Bare mærkeligt med mensen. Den er overhovedet ikke som den plejer.

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Tog en tidligere på dagen. Jeg ku ane en streg og dog ikke.  Ved ikke om det bare var mig. Men prøver igen når det overstået. Endnu engang skuffende  

Bare mærkeligt med mensen. Den er overhovedet ikke som den plejer.

Jeg krydser fingre for den er der 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Jeg krydser fingre for den er der 

1000 tak ! Gør jeg godt nok også,  men jeg tvivler. 

Men må bare op på hesten igen om 14 dages tid.  Det lykkedes vel nok?

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

1000 tak ! Gør jeg godt nok også,  men jeg tvivler. 

Men må bare op på hesten igen om 14 dages tid.  Det lykkedes vel nok?

Oh jæs, det gør det før eller siden det bliver spændende hvad der sker (nu her) eller næste gang. - vi skal på den her i weekenden 

Anmeld Citér

13. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Oh jæs, det gør det før eller siden det bliver spændende hvad der sker (nu her) eller næste gang. - vi skal på den her i weekenden 

Uh ha ! Så må du lige skrive en opdatering ! Hvor bliver det spændende.  Er du ikke ved a sprænge 

Anmeld Citér

13. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Uh ha ! Så må du lige skrive en opdatering ! Hvor bliver det spændende.  Er du ikke ved a sprænge 

Det helt nyt for mig endnu, jeg har først lige fået mens igen. Jeg håber bare at jeg kan lade være med at stresse over det. Det er magisk at være gravid, så det glæder jeg mig til igen (hvis det lykkedes). Jeg står i din situation at jeg har en søs som har 7 børn og en der "kun" har et, som hun fik i en sen alder, da hun var blevet "erklæret" barnløs, jeg jeg føler selv det kan gå begge veje 

Anmeld Citér

13. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Det helt nyt for mig endnu, jeg har først lige fået mens igen. Jeg håber bare at jeg kan lade være med at stresse over det. Det er magisk at være gravid, så det glæder jeg mig til igen (hvis det lykkedes). Jeg står i din situation at jeg har en søs som har 7 børn og en der "kun" har et, som hun fik i en sen alder, da hun var blevet "erklæret" barnløs, jeg jeg føler selv det kan gå begge veje 

Jeg krydser fingre for dig. !   Det så ubeskriveligt a være gravid. Årh hvor jeg dog savner det  det så svært a gå og vente. 

Hvor det fantastisk hun blev gravid.!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.